Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:35:58 GMT

عذرخواهی اسپانیایی ها بابت توهین به سرود انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۷۶۳

عذرخواهی اسپانیایی ها بابت توهین به سرود انگلیس

خاویر تباس، رئیس لالیگا از انگلیسی ها به خاطر سوت های اعتراضی که در هنگام پخش سرود کشورشان در دیدار شب گذشته در ورزشگاه شنیده می‌شد، عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در هنگامی که سرود ملی انگلیس در ورزشگاه پخش می‌شد، هواداران اسپانیایی بسیاری با سوت‌هایشان سعی داشتند نظم خوانندگان سرود را به هم زده و در آن اختلال ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین رفتاری در سرتاسر جهان، توهین تلقی می‌شود و ممکن است حتی واکنش یوفا را به همراه داشته باشد. حال خاویر تباس، رئیس لالیگا بابت این رفتار هواداران اسپانیایی عذرخواهی کرد.

 

 

 

او گفت:" سرودهای ملی، شریف ترین و عمیق ترین احساسات برخی افراد را به وجد می‌آورد. همواره باید به آنها احترام گذاشت. ما باید از هواداران انگلیس عذرخواهی کنیم که روز گذشته چنین اتفاقی رخ داد و مطمئن شویم که چنین چیزی دیگر تکرار نخواهد شد."

 

اسپانیا پس از 15 سال در یک دیدار خانگی رسمی، متحمل شکست شد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود بسیج و همایش تجلیل از منتخبین و فعالین جبهه فرهنگی بسیج سپاه خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073946 واژه های کاربردی مرتبط بسیج هنرمندان بیشتر بخوانید... ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏