Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > خلیج‌ فارس - همشهری‌آنلاین:
باشگاه منچستریونایتد فروش این باشگاه به ولیعهد عربستان را به دلیل مسائل سیاسی و حقوق بشری رد کرد.

 زمزمه‌هایی مبنی بر فروش باشگاه منچستریونایتد به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان شنیده شده‌است.

منابع باشگاه منچستریونایتد اعلام کردند خانواده گلیزر به هیچ وجه حاضر به فروش باشگاه نیستند و اعلام کرده‌اند باشگاه فروشی نیست و مذاکره‌ای درباره فروش نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میرر،یکی از منابع نزدیک به باشگاه به انتقاد از زمان انتشار گزارش پرداخت. در حال حاضر رژیم سعودی با بحران درباره ناپدیدشدن و مرگ جمال خاشقجی و نیز کشتار خیلی از مردم یمن روبه‌روست که باعث شده تا انتقادهای زیادی به دولت عربستان وارد شود.

ولیعهد عربستان که بعد از پدرش، دومین مقام عالی رتبه این کشور است، پیش‌تر در رقابت‌های فرمول یک و کشتی کچ wwe، سرمایه‌گذاری کرده بود و حالا به نظر مي‌رسد تمایل به فعالیت در فوتبال دارد.

سرمایه‌گذاری اماراتی‌ها در منچسترسیتی منجر به محبوبیت امارات در عرصه جهانی شده و به همین خاطر ولیعهد عربستان به دنبال تکرار چنین اقدامی است. هر چند منابع نزدیک به باشگاه اعلام کردند با توجه به اتفاق‌هاي سیاسی اخیر از جمله اتفاقی که برای جمال خاشقجی رخ داده است، احتمال فروش باشگاه به عربستانی‌ها صفر است.

در همین زمینه: گوگل هم نشست عربستان را تحریم کرد سفارت عربستان در واشنگتن جشن روز ملی این کشور را لغو کرد پایان تفتیش ۹ ساعته کنسولگری عربستان در ترکیه دوشنبه ۲۳ مهر؛ مقام‌های ترکیه‌ای کنسولگری عربستان را تفتیش می‌کنند دام آمریکایی‌ها برای محمد بن سلمان قاتل خاشقچی پیدا شد بوی خون در کنسولگری عربستان ترامپ برای مشارکت در یک عملیات سری، از شاه سعودی ۴ میلیارد دلار دستمزد خواست مورینیو؛ شاید این هفته اخراج شود منچستریونایتد ارزشمندترین نام تجاری فوتبال در سال ۲۰۱۵

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیام نیسون و کودی رودز پروژه‌ای مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE

به زودی عنوانی جدید به پروفایل کابوس آمریکایی در IMDB اضافه خواهد شد

دیلی میل روز دوشنبه در گزارشی از اضافه شدن کودی رودز به تیم بازیگری فیلم The Naked Gun خبر داد.

طرفداری | قهرمان کمربند آندیسپیوتد WWE قرار است در بازسازی فیلم The Naked Gun در کنار لیام نیسون و پاملا اندرسون نقش آفرینی کند. دیلی میل در همین باره نوشت:

شاید کودی حضور کوتاهی داشته باشد، اما نقش مهمی دارد که روی داستان فیلم تاثیرگذار خواهد بود.

این فیلم به کارگردانی آکیوا شفر در تاریخ جولای 2025 منتشر خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • لیام نیسون و کودی رودز پروژه‌ای مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!