Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان عقیدتی سیاسی ستاد نیروی دریایی به مناسبت ۲۴ مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه حکومت دینی و مردمی شکل گرفت و یک انقلاب الگو برای جهانیان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار خانزادی در ادامه با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در مهر ماه ۱۳۵۸ مبنی بر وجود سازمانی به عنوان سیاسی ایدئولوژیک در نیروهای مسلح و فرمان حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در جهت تاسیس این نهاد مقدس افزود: در آن زمان رئیس جمهور وقت با همکاری منافقین در پی به انحراف کشاندن این مجموعه بود و تمام تلاش خود را در این راه انجام داد تا بتواند سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح را تضعیف کند؛ اما با فرمان حکیمانه امام خمینی (ره) به عنوان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی زیر نظر ولایت فقیه بتواند انجام وظیفه کند، توانست تمام دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی را در هم بشکند.

وی با بیان این که اجرایی کردن طرح‌های جامع و کامل مصباح برای هر مسئولی لازم و ضروری است، خاطر نشان کرد: مبنای انتصابات آینده در نیروی دریایی ارتش، انجام و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرانی در قالب طرح مصباح ابلاغی از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ماموریت‌های مهم و خطیر عقیدتی سیاسی ارتش در راستای ارتقاء بینش دینی و سیاسی، ارائه آموزش‌های مکتبی برای کارکنان و ترویج فرهنگ انقلابی اسلامی برای خانواده ها و نقش پر رنگ روابط عمومی در انعکاس فعالیت‌ها و ماموریت‌های این نیرو را عالی ارزیابی کرد.

دریادار خانزادی در پایان تاکید کرد: با توجه به برنامه های سنگین و بین‌المللی نیروی دریایی ارتش که در یک‌سال اخیر برگزار شد به واضح می‌توان نقش عقیدتی سیاسی در جهت نشان دادن ارزش‌های انقلاب و انعکاس توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش در سطح ملی و بین المللی را به خوبی لمس کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان آران و بیدگل در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف مشخص کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران افزود: امروز به پشتوانه نیرو‌های مسلح به قدرت نظامی دست یافتیم، که هیچ نیروی خارجی توان جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق به همت نیروی هوافضای سپاه و با هم افزایی نیرو‌های مسلح برای برهم زدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردو افزود: اجرای این عملیات خرسندی مظلومان جهان و ملت ایران را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • غرش پهپادها در اسرائیل نتیجه درایت امامین انقلاب بود
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است