Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:28:22 GMT

جعبه گشایی Mate 20 pro پیش از رونمایی رسمی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۹۳۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: امروز قرار است گوشی‌ های جدید هواوی میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی معرفی شوند و تا به حال شایعات زیادی از مشخصات این پرچمداران در فضای مجازی منتشر شده است. بدین ترتیب کاربران تا حدودی می‌دانند که با چه مدل تلفن هوشمندی مواجه خواهند شد. با این وجود یک روز پیش از مراسم رونمایی رسمی، کاربری در پلتفرم یوتیوب، ویدیوی جعبه گشایی آماتوری از هواوی میت 20 پرو را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم ویدیو: 44.12M | مدت زمان ویدیو: 00:06:38

مشکل اینجاست که این ویدیو به زبان استونیایی است و هنوز زیرنویسی برای آن ارائه نشده. به همین دلیل مشخص نیست که کاربر درباره‌ی پرچمدار جدید هواوی چه توضیحاتی ارائه می‌دهد.
نکته جالب توجه در این ویدیو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده در این موبایل است اما لیوانی با طرح بازی Angry Bird نیز روی میز نگاه برخی کاربران را به خود جلب می‌کند. یوتیوبر استونیایی سعی می‌کند با دستکاری تنظیمات موجود، اثرانگشت خود را در حسگر زیرنمایشگر این گوشی ثبت نماید.
او پس از ثبت موفقیت آمیز اثر انگشتش در هواوی میت 20 پرو ، به آزمایش این روش احراز هویت می‌پردازد و متوجه می‌شود که سنسور یاد شده، کارایی بالایی از خود بر جای می‌گذارد.
پیشتر پوستری از پرچمداران جدید هواوی لو رفته بود که از عرضه شارژری ۴۰ واتی برای این دو گوشی خبر می‌داد. کارشناسان باور دارند، ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری (یا بیشتر) پرچمداران هواوی موجب شده که چنین شارژری برای آنها در نظر گرفته شود.
علاوه بر این قرار است که زیر شنل این دو گوشی یک چیپست کایرین ۹۸۰ به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم بکار گرفته شود. بدین ترتیب پرچمداران هواوی اولین موبایل‌ های اندرویدی خواهند بود که از چیپستی ۷ نانومتری و مصرف انرژی پایین آنها بهره می‌برند.
از مشخصات منحصر به فرد این دو موبایل می‌توان به دوربین اصلی سه گانه منحصر به فرد آن اشاره نمود که از حسگرهای با رزولوشن 40 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f1.8، در کنار سنسوری 20 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو با دیافراگم f2 و نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض تشکیل شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال قبرها 12 طبقه شدند! این موشک کابوس امریکایی ها است! + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان سرنشینان تیبا در جاده شیراز زنده زنده سوختند فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه موفقیت پرو فضای مجازی یوتیوب فیلم رونمایی عکس تصاویر ایران قتل مرد پرونده فیلم زندگی جوان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد

افشاگری چینی مشخصات پردازنده‌ی آینده‌ی هواوی برای کامپیوترها را که با نام Kirin PC شناخته می‌شود در پلتفرم ویبو به اشتراک گذاشت. به‌نظر می‌رسد هواوی قصد دارد پردازنده‌ای بسازد که از نظر عملکرد بتواند با محصولات اپل و اینتل رقابت کند.

گفته می‌شود تراشه‌ی Kirin PC از معماری Taishan v130 و پیکربندی ۸ هسته‌ای با فرکانس پایه‌ی ۲٫۵ گیگاهرتز بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات این سیستم-روی-چیپ می‌توان به پردازنده‌ی گرافیکی ۱۰ هسته‌ای با اسم رمز Ma Liang 920 اشاره کرد.

طبق گزارش‌ها، تراشه‌ی Kirin PC در تست چندهسته‌ای گیک‌بنچ ۶ امتیاز ۱۱٬۶۴۰ را با مصرف انرژی ۳۰ وات کسب کرده است. این امتیاز، تراشه‌ی هواوی را در رده‌ای مشابه با پردازنده‌ی M2 اپل و پردازنده اینتل مدل Core i7-13700H قرار می‌دهد که به‌ترتیب امتیازهای ۱۰,۰۶۴ و ۱۲,۲۰۳ را در آزمایش مذکور به‌دست آوردند.

گفته می‌شود Kirin PC در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ ۵ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۱۳۰ و ۸٬۷۶۵ را به‌دست آورده است. این پردازنده در تست 3D Mark Wild Life Extreme با مصرف انرژی ۲۰ وات، امتیاز ۶٬۴۹۰ را کسب کرد.

پردازنده‌ی کامپیوتر هواوی Kirin PC در بنچمارک Cinebench R24 امتیاز کلی CPU برابر با ۷۲، امتیاز تک‌هسته‌ای ۶۸۰ و امتیاز چندهسته‌ای ۱٬۶۹۵ را ثبت کرد.

گفته می‌شود تراشه‌ی Kirin PC حداکثر از ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5-6400 با باس ۱۲۸ بیتی و پهنای‌ باند ۱۰۰ گیگابایت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات این پردازنده می‌توان به پشتیبانی از حداکثر دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و سه پورت USB-4 اشاره کرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود