Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:43:17 GMT

علی نظر و اولین شکست مقابل مربی سابق(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۹۵۲

نبرد استاد و شاگرد در قامت سرمربیان مس کرمان و خونه به خونه را استاد پیروز شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول تیم های مس کرمان و خونه به خونه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری 3 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.


تقابل جذاب این مسابقه به رویارویی نادر دست نشان و علی نظر محمدی برمی گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرمحمدی که سال ها در پگاه گیلان به عنوان دروازه بان فعالیت می کرد و در چند مقطع شاگرد نادر دست نشان بود دیروز در قامت سرمربی خونه به خونه بابل مقابل استادش قرار گرفت.


نظرمحمدی و دست نشان قبل از بازی دیروز با هم برخورد گرمی داشتند و خاطرات گذشته را زنده کردند و در پایان این مسابقه مس کرمان با هدایت مربی باتجربه اش موفق شد بازی را ببرد و شانس خود برای صعود به لیگ برتر را افزایش بدهد.


نظرمحمدی دیروز برای دومین بار روی نیمکت خونه به خونه نشست و بعد از برد مقابل بادران دیروز شکست سنگینی را متحمل شد.

 

 

 

 

علی نظر محمدی نادر دست نشان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی نظر محمدی نادر دست نشان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟

ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل ۴ کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان ۳ کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی ۳ کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • پرسپولیس رکورد لیگ را شکست | ورود به سیاره ۹۱