Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:47:42 GMT

اتهاکم جاسوسی به دانشجوی انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۹۶۵

با گذشت پنج ماه از زمان بازداشت یک دانشجوی انگلیسی در امارات متحده عربی، مقامات ابوظبی سرانجام روز دوشنبه اعلام کردند که این تبعه انگلیس به جاسوسی در این کشور متهم شده است.

دولت امارات در بیانیه ای اعلام کرد: «دادستان کل امارات متحده عربی... امروز تأیید کرد که آقای ماتیو هجز، شهروند انگلیس، به جاسوسی برای ِ و از طرفِ یک دولت خارجی متهم شده است؛ اقدامی که امنیت نظامی، اقتصادی و سیاسی امارات متحده عربی را به مخاطره می اندازد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است «ماتیو هِجز» ۳۱ ساله دانشجوی دوره دکتری در دانشگاه دورهام انگلیس روز پنجم ماه مه سال جاری در حال بازگشت از سفری دوهفته ای به امارات در فرودگاه دبی بازداشت شد.

به گفته «دانیلا تجادا» همسر ماتیو، این دانشجوی انگلیسی از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی بسر می برد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس جاسوسی شهروند دولت اقتصادی و سیاسی فرودگاه زندان اقتصادی و سیاسی امارات متحده عربی جاسوسی دولت شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 تصاویری از شیخ محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی که اقدام به بوسیدن دست مرد سالخورده‌ای در حین تجلیل از او می‌کند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این کلیپ در حال پخش نشان می‌دهد که شیخ محمد بن زاید در حال تجلیل از سعید نصیب پالمر المنصوری که در مراسم اهدای جوایز ابوظبی روی ویلچر نشسته بود و با او صحبت می‌کند دست این پیرمرد را می‌بوسد که منجر به غافلگیری او می‌شود. جایزه ابوظبی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: المنصوری الگوی انفاق، کار خیریه و شهروندی خوب است و یکی از برجسته‌ترین کمک‌های او حمایت در زمینه آموزش در منطقه الوثبه است. ۳۰ سال، تبدیل شدن به الگویی برای نسل‌هایی که هنوز تشویق و حمایت او از آن‌ها در تحصیل و خدمت به ملت را به یاد دارند. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی