Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:00:42 GMT

جمعه؛ برگزاری نهمین کنگره حزب اراده ملت ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۰۱۷

جمعه؛ برگزاری نهمین کنگره حزب اراده ملت ایران

نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت ایران روز جمعه ( ۲۷ مهر) برگزار می‌شود. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ سیاسی سیاست ایران نظرات

پیام فیض، مسئول روابط عمومی حزب اراده ملت ایران، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری کنگره این حزب، اظهار داشت: نهمین کنگره سراسری این حزب روز جمعه (27مهرماه) در دو بخش عمومی و اختصاصی در محل کانون توحید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعار این کنگره "توسعه درون‌زا، مردمسالاری اجتماعی و همبستگی ملی" است. در بخش عمومی 5 سخنران از جمله در حوزه سیاسی محمود صادقی، نماینده مجلس و اعظم طالقانی، در حوزه اقتصادی حسین راغفر، در حوزه محیط زیست، آقای درویش و در حوزه بین‌الملل داود هرمیداس باوند، سخنرانی خواهند داشت.

فیض خاطرنشان کرد: در بخش اختصاصی کنگره، دستورکار، ترمیم شورای مرکزی است که طی آن سه عضو شورای مرکزی و یک بازرس حزب انتخاب می‌شوند. در این همایش از نشریه حزب نیز رونمایی می‌شود.

برگزاری کنگره سراسری "مجمع نمایندگان ادوار" با سخنرانی جهانگیری

به گزارش تسنیم، حزب اراده ملت یکی از احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است که دبیرکلی آن را "احمد حکیمی‌پور" برعهده دارد.

انتهای پیام/

R1381/P1360/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصلاح طلب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب احزاب اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان با بیان اینکه امسال ۲ ستاد اجرایی جداگانه برای برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت الله تهامی تشکیل می‌شود، گفت: تقویم اجرایی کنگره ملی ابن حسام خوسفی مشخص شده و در چهار بخش و سه سطح در تهران، بیرجند و خوسف اجرای برنامه داریم و کمیته‌های مربوطه باید در موعد مقرر نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

او افزود: کنگره ملی ابن حسام خوسف فرصتی برای انجام کار فرهنگی فاخر برای آشنایی نسل جوان نسبت به مفاخر و مشاهیر است که بدانند چه گنجینه‌های ارزشمندی در استان و کشور داریم.

قناعت در ادامه با تأکید بر اینکه برگزاری کنگره و بزرگداشت مفاخر و مشاهیر استان ضمن اینکه یک حرکت ریشه‌ای فرهنگی اصیل است، فرصتی نیز برای معرفی استان در سطح ملی است که آورده‌هایی (سرمایه‌گذاری) برای خراسان جنوبی خواهد داشت، بیان کرد: در سال ۱۴۰۴ نیز بزرگداشت آیت الله محمد حسن تهامی همزمان با برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان در دستور کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید

 ارسال ۴۵۰ اثر برای شرکت در جشنواره تجسم هنر فجر

استاندار در پایان با بیان اینکه هر اقدام مرمتی و بهسازی برای مقبره ابن حسام خوسفی باید در قالب تدوین طرح جامع حسامیه صورت گیرد، تصریح کرد: دغدغه تأمین اعتبار نباید مانعی برای انجام این حرکت عظیم فرهنگی ارزشمند شود و اعتبار مورد نیاز از محل‌های مختلف تأمین خواهد شد.

برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی در چهار مرحله و در سه سطحی ملی، استانی و محلی برنامه ریزی شده و اختتامیه آن در ۲۸ آبان امسال در مرکز استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق پس از نماز جمعه در اردبیل
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود