Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، علی مدقالچی امروز 24 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل حمل و نقل همچون سال‌های گذشته در حال برنامه‌ریزی برای اعزام زائران به مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین است.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر، نظارت بیشتر بر فعالیت شركت‌های حمل و نقل مسافر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابه‌جایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم كردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: امسال جهت ارائه خدمات شایسته به زائران حسینی، نمایندگی اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در محل پایانه مرزی مهران واقع در استان ایلام مستقر خواهد شد.
این مسئول تعداد اتوبوس‌هایی که امسال زائران را برای این مراسم معنوی جابه‌جا می‌کنند را 160 دستگاه عنوان کرد و افزود: سال گذشته حدود 11 هزار نفر از استان در اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.
مدقالچی ضمن تاکید نظارت کامل بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، یادآور شد: مدیران فنی از همه ناوگان‌های مسافربری قبل از شروع سفر به طور کامل بازدید خواهند کرد و نمایندگان پلیس‌راه و اداره‌کل بر اجرای این کار به صورت مستمر نظارت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سفرهای زائران اربعین حسینی از نخستین روز آبان تا 13 همین ماه ادامه دارد، تصریح کرد: نرخ کرایه با اتوبوس‌های 44 نفره، 80 هزار تومان، با اتوبوس‌های وی‌آی‌پی 32 نفره 110 هزار تومان و اتوبوس‌های 25 نفره وی‌آی‌پی به مرزهای عراق 140 هزار تومان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان اتوبوس اربعین زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در شب‌های قدر ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سرویس‌دهی به زائران و مجاوران در شب‌های قدر اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهد، خدمات‌رسانی ناوگان در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۶ تا بعد از اتمام مراسم در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان به صورت صلواتی خواهد بود و ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده نیز سرویس‌دهی خواهند کرد.
 

وی افزود: سرویس‌دهی ویژه از نقاط مختلف شهر به منظور حضور زائران و مجاوران در مراسم حرم مطهر رضوی در ۲۲ مسیر برنامه‌ریزی شده که این خطوط شامل ۱۲، ۲۴، ۲۰۱، ۲۰۵، ۸۳۰، ۸۳۱، ۶۲، ۶۳، ۷۱.۱، ۷۲، ۷۴، ۷۶، ۸۲، ۷۰۱.۱، ۸۰۱، ۲۱، ۲۸، ۳۸، ۴۰، ۴۶، ۵۷ و ۸۰۲ است.
 

شریعتی بیان کرد: ۱۲ پایانه موقت در نزدیکترین نقاط اطراف حرم مطهر رضوی با اختصاص ۲۲ مسیر، جهت برگشت شب زنده‌داران ایجاد شده که شامل روگذر شیرازی، میدان بیت‌المقدس، ابتدای خیابان نواب، روگذر طبرسی، میدان بسیج، ابتدای خیابان توحید، باب‌الجواد(ع)، پایانه شهید گمنام، پایانه شهدا، پایانه شهید هاشمی‌نژاد، ابتدای خیابان خرمشهر و خیابان خسروی است.
 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب و سهولت دسترسی زائران و مجاوران به حمل‌ونقل عمومی، از ساعت ۲۰ تا زمان اعمال محدودیت ترافیکی تردد ناوگان، ۷۵ دستگاه مینی‌بوس در مبادی اطراف حرم مطهر به صورت صلواتی از ابتدای خیابان شیرازی، میدان بسیج، میدان شهدای مسجد گوهرشاد و تقاطع شهید گمنام تا نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر رضوی ارائه خدمت می‌کنند.

وی در خصوص سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت حضرت امام علی(ع) عنوان کرد: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهد، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در شهادت حضرت امام علی(ع) در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی صلواتی انجام خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: بر همین اساس سرویس‌دهی به زائران و مجاوران در روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه در خطوط یک و سه بی آرتی، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ به ‌صورت صلواتی انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • ۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی