Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:26:37 GMT

حضور پرتعداد ناظران AFC برای بازی پرسپولیس با السد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۱۳۱

حضور پرتعداد ناظران AFC برای بازی پرسپولیس با السد

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد ناظران ویژه‌ای را برای زیرنظر گرفتن دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بین تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر به تهران اعزام کند.

با وجود حضور افسران ویژه امنیتی و ناظران داوری و اجرایی، قرار است چندین ناظر ویژه نیز به تهران بیایند تا شرایط میزبانی پرسپولیس را از نزدیک زیر ذره‌بین قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسئولان پرسپولیس احتمال می دهند چند نفر نیز بطور نامحسوس برای بررسی شرایط میزبانی در بین هواداران بازی پرسپولیس و السد قطر نشسته و گزارش هایی را در خصوص رفتار هواداران پرسپولیس ارائه دهند.

حضور پرتعداد ناظران کمیته مسابقات لیگ قهرمانان در این بازی نشان می دهد که هواداران باید به هوش باشند و از انجام هر اقدامی که شاید میزبانی پرسپولیس در صورت صعود به فینال را تحت تاثیر قرار بدهد، دوری کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ اول آبان بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را در ورزشگاه آزادی مقابل السد قطر برگزار می کند. دیدار رفت دو تیم در قطر با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد. 

کد خبر 4431805

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال السد قطر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان جودو کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است