Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:21:22 GMT

اخباری از پشت درهای بسته تیم ملی وزنه برداری!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۱۹۵

اخباری از پشت درهای بسته تیم ملی وزنه برداری!

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: از نفرات باتجربه انتظار کسب مدال و از نفرات جوان انتظار ثبت بهترین رکوردهایشان را داریم.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جهانی وزنه برداری ۲۰۱۸ از ۱۰ آبان ماه به میزبانی عشق آباد ترکمنستان در شرایطی برگزار می شود که ایران باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کند. سال قبل که محسن بیرانوند هدایت این تیم را برعهده داشت، در غیاب برخی قدرت های جهان همچون روسیه، چین و قزاقستان ایران برای نخستین بار بر بام جهان ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا بیرانوند به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت می کند و محمدحسین برخواه هدایت پولادمردان را برعهده دارد. در فاصله حدود ۲ هفته مانده تا اعزام وزنه برداران به عشق آباد خبری خاصی از اردوی تیم ملی به گوش نمی رسد و به شکلی عجیب اجازه ورود رسانه ها به تمرینات تیم ملی هم با خواست آقای سرمربی صادر نمی شود!


در همین راستا با دبیر فدراسیون وزنه برداری که سال گذشته خودش در مقام سرمربی تیم ملی را راهی مسابقات جهانی کرد، تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت پولادمردان باخبر شویم.


محسن بیرانوند درباره چرایی بسته بودن درهای تیم ملی به "ورزش سه" گفت: به هر حال این موضوع به سیاست های سرمربی برمی گردد و برخواه می خواهد آرامش تیم حفظ شود!


وی درباره انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی عنوان کرد:‌ما بعد از رکوردگیری تیم ملی ۱۲ نفر را انتخاب کردیم که هم اکنون در اردو هستند. این نفرات تا روز اعزام در تمرینات حضور خواهند داشت و سپس ۱۰ نفر نهایی از سوی کادرفنی انتخاب می شوند. این قابلیت باعث شده تا ما تا روز آخر بتوانیم در صورت آسیب دیدگی های احتمالی نفرات را جایگزین کنیم. کار صدور ویزای همه وزنه برداران در حال انجام است و به زودی تاریخ اعزام هم مشخص خواهد شد.


دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره شانس ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی و یا حداقل رفتن روی سکو گفت: تیم ملی امسال از ۲ بخش نفرات باتجربه و جوان تشکیل می شود. بخشی نفراتی مثل سهراب مرادی، علی هاشمی و محمدرضا براری هستند که از آنها انتظار کسب مدال داریم. بخشی دیگر نفرات جوان مثل علی داوودی هستند که انتظار داریم بهترین رکوردهای خود را در مسابقات جهانی ثبت کنند تا امتیازات خوبی از نظر تیمی برای ایران به دست بیاورند.


بیرانوند ادامه داد: کارمان امسال برای رفتن روی سکو سخت است و نمی توانیم پیش بینی کنیم. ما از ۸ نفری که سال گذشته تیم را قهرمان دنیا کردند، ۵ نفر را نداریم. ۴ وزنه برداری که نسبت به سال قبل نیستند، مدال گرفته بودند. با این حال جوانگرایی خوبی انجام شده و نگاه ما به المپیک است. البته از نفرات باتجربه مثل سهراب مرادی انتظار کسب مدال و حتی رکوردشکنی هم داریم.


بیرانوند در پایان در رابطه با اینکه مدال طلای سعید محمدپور در المپیک لندن چه زمانی به او اهدا می شود، گفت: این مدال از سوی IOC تایید شده و چند راه برای اهدای آن به سعید محمدپور وجود داشت. قرار بود خودش تصمیم بگیرد که کجا و در چه مسابقاتی این مدال را به او بدهند. گویا گفته در مسابقات جهانی پیش رو می خواهد مدال را بگیرد؛ اما چیزی در این باره به ما اعلام نشده که برای اعزام او اقدام کنیم. سعی می کنیم بعد از اهدای این مدال برای پرداخت پاداش به این وزنه بردار هم اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

وزنه برداری رییس فدراسیون وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری رییس فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نتایج مسابقات پرس سینه قهرمانی خوزستان اعلام شد؛ این رقابت‌ها در دو بخش با لوازم و بدون لوازم در تمامی رده‌های سنی در قالب ۲۲ تیم از سراسر استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان در سالن جانبازان شرکت نفت برگزار شد و در پایان تیم‌های برتر این دوره معرفی شدند.

در بخش پرس سینه با لوازم در رده سنی نوجوانان هیات گتوند اول، ایرانیان امیدیه عنوان دومی و قدوسی بهبهان مقام سوم را کسب کرد. در رده جوانان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، نیرو ایذه دومی را از آن خود کرد و هیات شوشتر به عنوان سومی رسید.

در رده بزرگسالان باشگاه نیرو ایذه اول شد و هیات شوشتر دوم و قدوسی بهبهان سوم شد. همچنین در رده پیشکسوتان هیات شوشتر موفق به کسب سکوی اولی شد و باشگاه نیما مسجدسلیمان دوم شد. در این بخش تیم سوم معرفی نشد.

در بخش پرس سینه بدون لوازم نیز در رده نوجوانان باشگاه اوتانا رامهرمز قهرمان شد و باشگاه حامد مسجدسلیمان و مکث مسجدسلیمان به ترتیب دوم و سوم شد. در رده جوانان اوتانا رامهرمز موفق به کسب سکوی نخست شد، باشگاه مکث مسجدسلیمان دوم شد و هیات شوشتر در رده سوم قرار گرفت.

در رده بزرگسالان، باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، باشگاه شیران بختیاری جنت مکان در رده دوم ایستاد و قهرمانان اندیمشک عنوان سوم را از آن خود کرد. همچنین در رده پیشکسوتان بدون لوازم، پوریای ولی دزفول، باشگاه شهید شیرالی اهواز و ایرانیان امیدیه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس