Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:34:38 GMT

593 معدن سمنان برای چهار هزار نفر اشتغالزایی دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۲۵۰

593 معدن سمنان برای چهار هزار نفر اشتغالزایی دارد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: چهار هزار نفر در 593 معدن فعال استان اشتغال دارند.

بهروز اسودی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: 593 پروانه بهره برداری معدن در استان سمنان صادر شده است که با سرمایه گذاری بالغ بر 9 هزار و 286 میلیارد ریال منجر به اشتغالزایی برای حدود چهار هزار نفر را در استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پراکندگی و تنوع مواد معدنی در گستره 97 هزار و 491 کیلومتر مربع به گونه ای است که از معادن استان سالانه 23 میلیون و 167 هزار تن مواد معدنی استخراج می شود.
وی با بیان اینکه در استان بیش از 580 میلیون تن ذخیره قطعی معدنی وجود دارد، تصریح کرد: در زمان حاضر بیش از 40 نوع ماده معدنی در سال از معادن استان استخراج می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وجود ذخایر معدنی با کیفیت و کمیت مطلوب در استان، تصریح کرد: 795 مجوز معدنی در استان صادر شد که از این تعداد 128 پروانه اکتشاف، 74 گواهی کشف و 593 فقره نیز پروانه بهره برداری است.
در استان بیش از 700 هزار نفری سمنان 2 هزار و 10 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد معدن سرمايه گذاري سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد