Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با تاکید بر کاهش هزینه‌های بندری در استان گفت: هزینه‌های ترخیص کالا در بنادر استان بوشهر نباید خارج از نرخ مصوب باشد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر استمرار نظارت بر قیمت کالا و افزایش گشت‌های مشترک از نظارت‌های صورت گرفته در بازار استان قدردانی کرد و اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده قیمت برخی اقلام  در هفته‌های اخیر کاهش یافته و جز در لبنیات و یکی دو قلم دیگر افزایش قیمت ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر بازار استان افزود: باید نظارت بر بازار جدی‌تر شود و اگر نظارت‌ها متوقف شود قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نظارت بر قیمت کالاهای اساسی با وسواس و دقت لازم انجام شود خاطر نشان کرد: بازرسی‌های سرزده و مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، بازرسی، اداره کل صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط باید به طور مکرر و منظم انجام شود و به ویژه نظارت بر قیمت کالاهای اساسی با وسواس و دقت لازم انجام شود.

گراوند خواستار کاهش هزینه‌های بندری در ترخیص کالا از طریق بنادر استان بوشهر شد و بیان کرد: افزایش قیمت، خارج از نرخ مصوب به هیچ وجه نباید صورت گیرد و اداره کل بنادر و دریانوردی باید این موارد را رعایت کند.

وی با تاکید بر این نکته که با هر نوع گرانفروشی در هر حوزه‌ای برخورد قاطع می‌شود بیان کرد: تمام مدیران و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که فشار کمتری روی مردم وارد شود و با هر نوع گرانفروشی در هر حوزه‌ای برخورد قاطع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم، حق مردم ضایع شود.

استاندار بوشهر از تامین سوخت لنج‌های استان با نرخ مصوب خبر داد و افزود: مشکل سوخت لنج‌های تجاری با قیمت مصوب برطرف شده و امیدواریم تحقق این مهم سبب رونق فعالیت لنج‌های تجاری و بهبود وضعیت بازار شود.

گراوند، فلسفه ایجاد مسئولیت را خدمات رسانی به مردم دانست و گفت: فلسفه وجودی مسئولان، خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر مردم است و همه باید دست به دست هم بدهیم و با تمام وجود و با همه ظرفیت برای رفاه و آسایش و آرامش مردم گام برداریم.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ایرانی با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند افزود: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی به افزایش خودسرانه نرخ ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل هم اشاره کرد و گفت: با قیمت گذاری خودسرانه طبق قانون برخورد می شود و تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم