Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "امیر جدیدی" بازیگر جوان سینمای ایران که پیش از این قرار بود در پروژه غلامرضا تختی به کارگردانی "بهرام توکلی" در نقش این ورزشکار مردمی به ایفای نقش بپردازد از این پروژه انصراف داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "امیر جدیدی" بازیگر جوان سینمای ایران که پیش از این قرار بود در پروژه غلامرضا تختی به کارگردانی "بهرام توکلی" در نقش این ورزشکار مردمی به ایفای نقش بپردازد از این پروژه انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل فیلم سینمایی غلامرضا تختی ضمن اعلام خبر پایان فیلمبرداری فاز نخست این فیلم که مربوط به دوران کودکی غلامرضا تختی است، پس از ۲۰ روز در احمد آباد مستوفی، از تغییر در ترکیب بازیگران این فیلم خبر داد.

مراحل تمرین کشتی و آمادگی جسمانی امیر جدیدی بازیگر نقش غلامرضا تختی به مدت ۶ ماه مستمر ادامه داشت، اما به دلیل طولانی شدن آماده‌سازی دکور‌های فاز ٢و ٣ که مربوط به نوجوانی و جوانی غلامرضا تختی است، تغییر در زمان‌بندی پروژه و حساسیت روی گریم بزرگسالی جهان پهلوان تختی که نیاز به مواد اولیه تهیه شده از خارج از کشور داشت، تست گریم به روز‌های اخیر موکول شد و در نهایت بعد از تست گریم، گروه تولید و امیر جدیدی به این نتیجه رسیدند که فیلمبرداری مبارزه‌های کشتی جهان پهلوان تختی با این گریم سنگین امکان‌پذیر نیست.

از آنجا که امکان حذف این صحنه‌ها از فیلمنامه میسر نبود و با طولانی شدن زمان پیش تولید و داشتن تعهد از جانب امیر جدیدی به پروژه‌های دیگر، با توافق وی، همکاری اش با پروژه غلامرضا تختی قطع شد. گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگری کار خود را از امروز ۲۴ مهر آغاز کرده است. به زودی لیست کامل عوامل فیلم منتشر خواهد شد.

حال توکلی در کنار سعید ملکان به سراغ سوژه ای جذاب رفته اند. "زندگی جهان پهلوان تختی" تازه‌ترین تجربه همکاری سعید ملکان و بهرام توکلی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی چهارماه پیش به اتمام رسیده و جهت دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه شده است.

گفتنی است عوامل پشت صحنه این فیلم سینمایی انتخاب شده اند و گروه در حال حاضر مشغول بازبینی لوکیشن‌های فیلم هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر جدیدی اخبار سینما سینمای ایران بهرام توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیر عبداللهیان به گامبیا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش ایسنا، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

 امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین در جهان