Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بازیکن سابق تیم فوتبال گسترش فولاد برای حضور در جمع آبی پوشان به توافق رسید.

رضا کریمی بازیکن سابق تیم فوتبال گسترش فولاد پس از توافق نهایی با استقلالی ها ٢ ساله قرارداد خود را با این تیم امضا می کند.

کریمی بازیکن ٢٠ ساله که در پست مهاجم بازی می کند پس از حضور در تمرینات استقلال با تایید شفر به جمع آبی ها می پیوندد تا از این پس در استقلال به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی پس از توافق با استقلالی ها قرارداد خود را با آبی ها امضا می کند و در تیم شفر و امید های آبی پوش بازی می کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی

به گزارش ورزش سه، مقامات فدراسیون و سازمان لیگ، مدیران باشگاه‌ها، سرمربیان تیم‌های فوتبال و ستارگان فوتبال ایران و همچنین چهره‌های دور و نزدیک به فوتبال و پیشکسوتان بخش اعظم شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند که با حضور حداکثری چهره‌ها برگزار شد.

افرادی مثل علی پروین، رضا درویش، افشین پیروانی، علی خطیر، مهدی ترابی، عادل فردوسی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مایلی کهن، مهدی تارتار، جواد خیابانی، علی فتح‌الله‌زاده، رضا حدادیان، ساکت الهامی، حجت کریمی، سیروس دین‌محمدی، ایوب اصغرخانی، سهیل مهدی، علی کفاشیان، حبیب کاشانی، عباس الیاسی، هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری‌زاده، نادر فریادشیران، محمود خوردبین، علی امیری، سیامک قلیچ‌خانی، امیر خادم، علیرضا بیرانوند، فرهاد کاظمی، فیروز کریمی، حیدر بهاروند، امیررضا خادم، محمدحسین میثاقی و ... در این مراسم یادبود که مجلس ختم همسر جوان محمدرضا زنوزی بود، حضور داشتند.

همچنین چهره‌هایی مثل علی دایی و امیر قلعه‌نویی به دلیل حضور در سفرهای خارجی از حضور در این مراسم عذرخواهی کرده بودند و بازیکنان و کادرفنی تراکتور نیز به دلیل درگیری و حضور در تمرین قادر به حضور در این مراسم نبودند.

مرحومه در اسفندماه گذشته پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری سرطان درگذشته و در اسفندماه مراسمات مفصلی در شهر تبریز در رثای او برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • کریمی: رژیم صهیونیستی فهمید با چه کسی طرف است
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • اعلام لیست نهایی شمسایی برای جام ملت‌آسیا
  • ویسی در سرمای قزوین غریب ماند!(عکس)
  • آقا غفور و فیروز کریمی جوان (عکس)