Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود گفت: این شهرستان در 2 ماه گذشته در جذب اعتبارات اشتغالزایی 70 درصد رشد داشته یعنی از 20 درصد جذب به 90 درصد رسیده است.

رستگار یوسفی روز سه شنبه در جلسه شورای مهارت با اشاره به درصد بالای بیکاری در جوانرود افزود: اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از لحاظ تجهیزات و آموزش باید به صورت ویژه به این شهرستان توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تربیت نیروی انسانی ماهر را از مهمترین عوامل کاهش بیکاری در جامعه عنوان کرد و اظهارداشت : آموزش های فنی و حرفه ای باید بیش از پیش در جامعه گسترش یاید.
مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نیز در این نشست بر نهادینه شدن فرهنگ مهارت آموزی در جامعه تاکید کرد و گفت: نگاه کوچک به مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای باعث کم رنگ تر شدن این حرفه در جامعه شده است.
یاور محمدی ، نقش رسانه ها و تبلیغات را در گسترش فعالیت های فنی و حرفه ای موثر دانست و افزود: امروز ترویج و گسترش مهارت آموزی نیازمند جو روانی است.
وی به برون سپاری فعالیت های فنی و حرفه ای اشاره کرد و اظهار داشت : به کسانی که بخواهند آموزشگاه های فنی و حرفه ای راه اندازی کنند به صورت خیلی سریع مجوز داده می شود.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش شوراي مهارت درجوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی کرج برگزار شد که تیم خوزستان دربازی فینال رشته ورزشی فوتسال با نتیجه ۲ برصفر تیم مازندران را شکست داد و جام قهرمانی را برای استان به ارمغان آورد.

علی محمد غیبی و مجتبی محمدیان از تیم خوزستان با به ثمر رساندن ۶ گل به صورت مشترک آقای گل مسابقات شدند.

محمدباقر پویانفر بازیکن خوش تکنیک و خلاق تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام شهدای مهارت شناخته شد.

علی مجمد غیبی، محمد رشیدی، رحیم محمودی، مجتبی محمدیان، حسین رضاگاه، محمدباقر پویانفر، ماشاللله حیاتیان نسب، رضا رایگان، عبدالله حاجت، تورج احمدی و احسان اکبرزاده نفرات تسکیل دهنده تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بودند.

مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.

۳۶۰ ورزشکار در ۲ بخش بانوان وآقایان مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه کشور به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان