Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز در تأمین نیازمندی های دفاعی خود به هیچ کشوری وابسته نیستیم و هر چه نیاز داشته باشیم تولید می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ابوالفضل شکارچی» در مراسم یادواره شهدای شهرستان قزوین که امروز (سه شنبه ۲۴ مهر) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: شهدای عزیز به مراسم ها، همایش ها و تجلیل های ما نیازی ندارند، مراسم هایی که به نام شهدا برپا می کنیم، برای میثاق مجدد با شهدا، پیمودن راه آنها و فراموش نکردن شهداست و اینکه یادوآوری کنیم در مسیر شهدا هستیم و نمی گذاریم خون های پاک آنها پایمال شده و به هدر رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شهید در اوج تکامل، سعادت و تعالی است و اگر انسان همه مراحل انسانیت را به نحو احسنت بپیماید به درجه شهادت می رسد؛ بنابراین شهدا به مراسم ها و تجلیل ما نیاز ندارند و ما نیازمند شهدا هستیم.

 

وی با بیان خاطراتی از گذشت و ایثار شهدا افزود: خون شهدای کربلا در رگ های شهدای ما می جوشید و تکلیف خود را انجام دادند؛ ما نمی توانیم جوابگوی شهدا باشیم و همه مسئولان هم نمی توانند جواب یک قطره خون شهدا را بدهند؛ اگر یک نفر امروز در جامعه ۶۰ تا ۸۰ سال به صورت شبانه روز به نظام خدمت کند ارزش آن به اندازه یک قطره خون شهدا نیست.

 

شکارچی عنوان کرد: من تعجب می کنیم برخی امروز در کشور نمی دانند ما چه هزینه هایی برای نظام پرداخت کردیم و نمی دانند این انقلاب با چه قیمتی به این اقتدار رسیده و چقدر برای آن هزینه شده تا به این اقتدار رسیده و جای تأسف است عده ای دنبال شهوت، قدرت و ثروت و عده ای دنبال خیانت، عده ای غافل و عده ای جاهل بوده و بعد پست و مسئولیت را هم اشغال می کنند و چگونه می خواهیم پاسخگوی خانواده شهدا باشیم.

 

وی تصریح کرد: مراسم شهدا باید مسئولیت پذیری ها را افزایش دهد و این مراسم ها باید مسیر انقلاب را برای نجات محرومین و مستضعفان عالم فراهم کند و بسترسازی کند نه اینه سرمان را در لاک خود کرده و فقط به زندگی خود توجه کنیم.

 

* اجازه نمی دهیم کسی از خون شهدا سوء استفاده کند

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: ما مطالبه گر هستیم زیرا برای این نظام جان و خون داده ایم و نمی گذاریم کسی به خون شهدا خیانت کند و نخواهیم گذاشت کسی از خون شهدا سوء استفاده کند و به شما خانواده شهدا این قول را می دهیم مگر از روی جسد ما رد شوند که بتوانند به خون شهدای شما خیانت کنند.

 

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف توضیح داد: روزی گلوله های دشمن به کارخانه میاندواب می خورد و ما برای مقابله با دشمن حداقل امکانات را نداشته و قدرت ساخت یک نارنجک را نداشتیم و در آن زمان ما با ۳۰ کشور جهان در دفاع مقدس درگیر بودیم ولی در این ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی امروز در تأمین نیازمندی های دفاعی خود به هیچ کشوری وابسته نیستیم و هر چه نیاز داشته باشیم تولید می کنیم.

 

شکارچی گفت: امروز در همه بخش ها ۲۰ تا ۴۰ برابر و حتی یک هزار برابر رشده کرده ایم و این با وجود همه موانعی است که لیبرال ها بر سر راه انقلاب ایجاد کردند.

 

وی اعلام کرد: ما از موانع به برکت خون شهدا می توانیم عبور کنیم، زیرا شهدا ریسمان ولایت را محکم گرفتند، سلاح برائت را در دست گرفته و از سیم خاردار نفس عبور کرده و به اوج تعالی رسیدند و امروز اگر آسیبی به نظام وارد نمی شود به برکت خون شهدا است.

 

* دشمن شریعت، ولایت و انسجام ملت را هدف قرار داده است

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید برای ما برکت دارد و ما از شهید دادن هراس نداریم زیرا این مسیر را آگاهانه انتخاب کرده ایم، امروز تهدید دشمن رنگ دیگری گرفته است، جنگ شناختی، ادراکی، عملیات روانی و جنگ رسانه ای است و مرتب اذهان جوانان ما را بمباران می کنند و این خطر بزرگی است و نیازمند تفکر و بصیرت عمیق است.

 

وی توضیح داد: امروز خطر سهمگین و هشداردهنده است زیرا همه دستاوردهای انقلاب را که هر کدام مانند کوه است به جوانان ما کاه نشان می دهند و پلیدی ها و زشتی ها را نورانی نشان می دهند و جای جلاد و شهید را عوض می کنند و ذهن و باور جوانان ما را تغییر می دهند و این خطر بزرگی است و همه ما باید در این صحنه جنگ نقش آفرینی کنیم و نمی توانیم غافل باشیم و نباید این صحنه جنگ را ساده بگیریم چراکه این صحنه جنگ نرم خطرناک تر و پیچیده تر از جنگ سخت است.

 

شکارچی در ادامه اظهار کرد: کمترین غفلت پیروزی دشمن را در این صحنه به دنبال دارد و  عرصه های جنگ را برخی خیانت کاران برای دشمن بسترسازی می کنند؛ اگر ما غفلت کنیم دشمن پیشروی می کند ما اعتقاد داریم که تا زمانی که سه رکن اساسی نظام آسیب ندیده همچنان دشمن سرافکنده و ذلیل خواهد بود ولی امروز هجمه به این سه رکن یعنی شریعت، ولایت و انسجام امت ادامه دارد.

 

* خیانت کاران تهدید اصلی برای انقلاب هستند

وی عنوان کرد: برخی از افرادی که با رأ ی مردم روی کرسی نمایندگی مجلس می نشینند از رهبری تبعیت نمی کنند ما اگر به همین عده کم وجود نداشته باشند هیچ خطری انقلاب را تهدید نمی کند و تهدید اصلی ما همین افراد خیانت کار است و ما مردم باید هوشیار باشیم و امام خمینی (ره) هم فرمودند ما نباید انقلاب را به دست نامحرم بسپاریم.

 

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و این امت با پیوند با شریعت، امامت و ولایت دهان آمریکا، اسرائیل و عوامل داخلی آنها را خرد خواهد کرد و دندان های سلطنت طلبان را خرد خواهند کرد.

 

وی یادآور شد: جنگ نرم بی امان ادامه دارد و اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند و با لب خندان به استقبال ما آیند و ما را شفاعت کنند، باید هوشیار باشیم و خطی که شهدا رفتند را ادامه دهیم و استمرار بخشیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد اربعین حسینی اربعین اردبیل شیراز ایلام اوقات فراغت وزیر ارشاد پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است