Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور طی اطلاعیه‌ای که آن را بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات سراسری قرآن قرار داده است از اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان طرح ساماندهی و ارتقای داوران خبر داده که متن اطلاعیه به شرح زیر است.
به اطلاع تمامی شرکت‌کنندگان رشته حفظ طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآنی کشور می‌رساند؛ اسامی قبول‌شدگان رشته حفظ کل(بخش قرائت: تجوید، صوت و لحن و وقف و ابتدا) طرح ساماندهی و ارتقای داوران (بانوان و آقایان) به شرح پیوست اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است این افراد بایستی برای انجام ادامه مسیر آزمون به اطلاعیه شماره 5 طرح مزبور مندرج در این پایگاه اطلاع‌رسانی مراجعه کنند.
 فهرست قبولی رشته حفظ کل طرح ساماندهی داوران


لیست شماره 2 سازمان تبلیغات اسلامی

برای اطلاع از متن اطلاعیه شماره 5 طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآنی کشور اینجا کلیک شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات طرح ساماندهی داوران اعلام نتایج قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اسامی چهار بازی آخر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

طرفداری | دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این هفته برگزار می شود. یوفا از اسامی داوران هر چهار بازی این هفته رونمایی کرد.

داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی - رئال مادرید؛ دنیله اورساتو (داور) و پائولو والری (داور VAR) از ایتالیا  بایرن مونیخ - آرسنال؛ دنی ماکلی (داور) و کلی روپرتی (داور VAR) از هلند بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ایستوان کواتس (داور) از رومانی و مارکو فریتس (داور VAR) از آلمان  دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ اسلاوکو وینچیچ (داور) و نجک کایتازوویچ (داور VAR) از اسلوونی 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان