Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-04@13:02:36 GMT

رشد محدود سهام آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۷۸۲

رشد محدود سهام آسیایی

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روز سه‌شنبه، پس از افت سنگین هفته پیش، سهام آسیایی توانست با رشدی اندک، زیر پای خود را محکم کند. هرچند کند شدن رشد تولید کارخانجات چین و افزایش تنش‌ها بین عربستان و غرب، رشد سهام را محدود کرد.

از داده‌های تاجران اروپایی این‌طور پیداست که سهام این قاره اندکی بالاتر باز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتسی انگلیس ۰.۰۵ درصد، داکس آلمان ۰.۲۵ درصد و ۰.۱۵ درصد بالاتر معاملات امروز خود را آغاز می‌کنند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، ۰.۲۵ درصد رشد کرد و از پایین‌ترین سطح ۱۹ ماهه خود که در روز پنج‌شنبه ثبت کرده بود، فاصله گرفت.

نیکی ژاپن، پس از سقوط سنگین ۲ درصدی روز گذشته، ۰.۸ درصد جهش کرد.

کوسپی کره‌جنوبی بدون تغییر باقی ماند. سهام استرالیا ۰.۵۳ درصد رشد کرد.

اما بازارهای بزرگ چین امروز در منطقه منفی قرار گرفتند؛ شاخص شانگهای ۰.۱۵ درصد افت کرد، کامپوزیت شن‌زن ۰.۹۳ درصد سقوط کرد و شاخص هانگ‌سنگ هم ۰.۱۹ درصد از ارزش خود را از دست داد.

ناپدید شدن و قتل احتمالی روزنامه‌نگار عربستانی در کنسول‌گری عربستان سعودی در ترکیه، اعتراضات شدید بین‌المللی به این کشور غنی از نفت را در پی داشته است که دامنه آن بازارهای مالی جهان را هم تحت تاثیر قرار داده است.

در بازار ارز، دلار در برابر ین ژاپن در معاملات دیشب تا پایین‌ترین نرخ برابر ۱ ماهه ۱۱۱.۶۲۵ سقوط کرد اما امروز ۰.۳ درصد بهبود یافت و به نرخ ۱۱۲.۱۰ دلار رسید.

در بازاراهای چین هم یوآن اندکی در برابر دلار تضعیف شد و به نرخ ۶.۹۲۵ رسید.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: عربستان سعودی دلار جمال خاشقجی بورس بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند

یک مقام صندوق بین‌المللی پول گفت، در صورت سقوط نظام مالی جهانی و دلار آمریکا، گروه بریکس می‌تواند جایگزینی برای آن ارائه کند.

به گزارش ایسنا، «الکسی موژین» عضو هیئت مدیره صندوق بین‌المللی پول گفت: اگر نظام مالی جهانی سقوط کند، کشورهای عضو گروه بریکس می‌توانند جایگزینی برای دلار آمریکا پیدا کنند.

موژین گفت: «مباحث زیادی درباره کمبودهای نظام مالی کنونی مطرح شده است. علاوه بر آن، بسیاری از مقالات باور دارند گروه بریکس می‌تواند جایگزینی برای سیستم مالی کنونی ارائه دهد.»

به گفته این مقام صندوق بین‌المللی پول کشورهای عضو بریکس می‌توانند یک واحد جدید ارائه کنند که در صورت سقوط دلار و نظام پولی جهان، آن را جایگزین کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • ین ژاپن بالا رفت
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»