Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صفی خانی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه معدن بروجرد، با بیان اینکه بروجرد یکی از ظرفیت های مهم صنعت در لرستان است، اظهار داشت: به طور قطع معادن در تولید ثروت می توانند در استان نقش موثری داشته باشند.

وی، افزود: یکی از محرک هایی که می تواند به توسعه معادن و توسعه معدن کمک کند ایجاد تشکل های معدنی همچون خانه معدن بروجرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، تصریح کرد: امید است با ایجاد خانه معدن بروجرد معادن غیر فعال مجدد فعالیت خود را شروع کنند و همچنین سرمایه گذاران در این حوزه فعالیت لازم را داشته باشند.

صفی خانی، ادامه داد: همچنین با تشکیل خانه معدن بروجرد انتظار می رود معادن شهرستان ساماندهی شده تا از این طریق ظرفیت تولیدی معدن کاران در بروجرد افزایش یابد.

وی، تاکید کرد: ظرفیت وجودی معادن در استان می تواند موجب ارتقاء شاخص های اقتصادی و ثروت باشد.

کد خبر 4431960

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت لرستان معادن اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عبدالحمید سرتیپی گفت: در راستای استمرار روان‌سازی فعالیت‌های کسب‌و‌کار بخصوص توسعه اقتصادی معدنی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در نیم سال اول سال جاری ۲۸۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری را که بنا به دلایلی راکد و یا غیر فعال شده بودند شناسایی نموده و جهت فعال سازی، این معادن را از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۷۶۰ محدوده معدنی و اکتشافی در سال ۱۴۰۲ به مزایده گذاشته شد افزود: در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت صمت و همچنین روان‌سازی و توسعه کسب‌و‌کارهای استان علی الخصوص فعالیت‌های اقتصاد معدنی استان، اولین مزایده محدوده‌های معدنی استان در سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز و بر این اساس ۸۷ محدوده اکتشافی، ۱۱۳ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی، ۷۴ معدن دارای پروانه بهره برداری، ۱۳ معدن دارای گواهی نامه کشف و ۲ محدوده دارای مجوز برداشت برای سرمایه گذاری جدید از طریق مزایده عمومی واگذار خواهد شد.

سرتیپی تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای شرکت در مزایده عمومی معادن استان می بایستی در سامانه اکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی www.setadiran.ir ثبت نمام نمایند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تأکید گرد: متقاضیان مزایده می توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۸ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۶ از طریق سامانه ستاد مدارک لازم برای حضور در این مزایده را اخذ و پس از تکمیل مدارک درخواستی مجدد نسبت به بارگذاری آنها در سامانه ستاد اقدام نموده و اصل ضمانت نامه بانکی یا اصل برگ واریزی نقدی حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۶ در قالب یک پاکت مهر و موم شده به دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تحویل نمایند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی