Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کربلای معلی از خدمت رسانی ۱۲ هزار نیروی داوطلب و ۱۰ هزار موکب به زائران اربعین حسینی خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های عراقی، عقیل الطریحی استاندار کربلا گفت 12 هزار داوطلب و 10 هزار موکب به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اختصاص حدود پنج میلیارد دینار عراق برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از سوی حیدرالعبادی نخست وزیر عراق خبر داد.

به گفته الطریحی، 12 هزار داوطلب در طرح خدماتی زیارت اربعین مشارکت می‌کنند، اجرای طرح‌های ویژه زیارت اربعین از بعد امنیتی و خدماتی آغاز شده است و امکان  افزایش تعداد موکب‌ها به بیش از 10 هزار هم وجود دارد.

وی افزود نیروهای حشد شعبی هم در محورهای خارجی و نیروهای امنیتی در داخل شهر کربلا و نیز گروه عملیات پیشدستانه و نیروی هوایی مسئولیت حفظ امنیت را برعهده دارند.

قیس خلف فرمانده عملیات فرات مرکزی هم از ورود پیشگامان زائران اربعین حسینی به کربلای معلی خبر داد.

فرمانده پلیس کربلا هم گفته بود تعداد موکب‌های حسینی که تا کنون ثبت شده، به 9 هزار موکب در داخل و خارج کربلا و محورهای ورودی می‌رسد.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • اعزام نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به سفر عمره
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد