Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@02:44:47 GMT

شوک بزرگ گل محمدی به پدیده؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۹۰۶

شوک بزرگ گل محمدی به پدیده؟

شنیده می‌شود در صورتی که مشکلات مالی باشگاه پدیده تا نیم فصل حل نشود گل‌محمدی به پیشنهاد یک باشگاه لیگ برتری دیگر پاسخ مثبت می‌دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پدیده امسال با هدایت یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی چه در لیگ و چه در جام حذفی کسب کرده و جزو بالانشینان جدول بوده، ولی مشکلات مالی و خطر کسر امتیاز از ابتدای فصل این تیم را تهدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پدیده به دلیل اینکه طلب ایگور پراهیچ را هنوز پرداخت نکرده از سوی فیفا به کسر ۶ امتیاز تهدید شده است. شنیده می‌شود اگر این ۶ امتیاز از تیم پدیده کم شود گل‌محمدی از این تیم خواهد رفت اما این تیم مشکلات مالی هم کم ندارد که این موضوع هم سرمربی تنها نماینده فوتبال خراسان در لیگ برتر را کلافه کرده است.

بر همین اساس شنیده می‌شود مسئولان باشگاه فولاد خوزستان هم به شدت به‌دنبال حضور گل‌محمدی روی نیمکت این تیم هستند و در همین راستا در صورتی که مشکلات مالی پدیده تا نیم‌فصل حل نشود خود "یحیی" هم بدش نمی‌آید به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت گل‌محمدی در پدیده چه خواهد شد و آیا مشکلات مالی این باشگاه تا نیم فصل حل خواهد شد یا وی در آن مقطع زمانی به فولاد می‌رود؟

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پدیده مشهد فولاد خوزستان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح عفاف و حجاب در سالن اجتماعات شهدای فراجا گفت: جوانان و خون‌های زیادی برای اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است بنابراین همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در کنار هم با همدلی و همراهی این پدیده شوم را جمع کنند.
آیت الله رسول فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه کشف حجاب جرم است، گفت: کسی که کشف حجاب می‌کند باید برابر قانون با وی برخورد شود.
وی با تاکید بر انجام کار‌های فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با پدیده بی‌حجابی از تمامی متولیان و تلاشگران عرصه عفاف و حجاب قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده