Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب،"هاشم کوناتی" استاد اهل ساحل عاج دانشگاه جامعه المصطفی روز دوشنبه در نشست علمی بایسته های همگرایی اسلامی در جهان معاصر که در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در گرگان برگزار شد با بیان اینکه بررسی تاریخ نشان می دهد هر ملت توحیدی یا غیرتوحیدی در صورت متحد بودن در دنیا قوی تر بوده است، گفت: با اینکه آمار نشان می دهد دو سوم ثروت دنیا در اختیار مسلمانان است اما بیشتر کشورهای اسلامی از نظر اقتصادی ضعیف بوده که این مساله به دلیل نبود همگرایی برای دفاع از حقوق خود برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاد دانشگاه جامعه المصطفی (ص) گرگان اظهار داشت: عربستان تنها کشور اسلامی بوده که به خاطر ثروت خود در سازمان ملل تا حدودی نفوذ دارد اما حرکتی در مسیر همگرایی و دفاع از حقوق مسلمانان نمی کند.

وی با تاکید بر این مطلب که کشورهای اسلامی در مسائل علمی خوب هستند اما به دلیل نبود وحدت همکاری میان دانشگاه ها و حوزه ها برای تبادل اطلاعات ضعیف بوده و احساس نیاز به دنیای غرب دارند، عنوان کرد: مسلمانان باید ایران اسلامی را که در سایه وحدت و همگرایی پیشرفت های علمی خوبی داشته است، الگوی خود قرار دهند.

مراکز جامعه المصطفی در هشت استان ایران از جمله گلستان فعال بوده و از 70 کشور دنیا دانش پژوه پذیرش کرده است.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جزو کشور‌های شناخته شده دنیا در درمان ناباروری

  به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما؛ ­ دکتر حمید چوبینه در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی­ در عرصه درمان ناباروری هم برای خودمان و هم برای کشور‌های همسایه و گردشگران با کیفیت و هزینه ارزان فراهم است. وی گفت: بیست و سومین کنگره بین المللی انجمن علمی باروری و ناباروری در دانشگاه شهیدبهشتی درحال برگزاری است و امروز از اولین مرکز درمان ناباروری کشور تجلیل می­ شود. وی گفت: امروز برنامه‌های علمی متنوعی­ در حوزه‌های مختلف تخصصی زنان و زایمان، زنان و ناباروری، آندرولوژی و­ ­زمین شناسی و بحث‌هایی هم درخصوص ایمونولوژی در حوزه ناباروری و بحث‌های ژنتیک ناباروری، اخلاق پزشکی در حوزه ناباروری برگزار خواهد شد و مقالات زیادی از پژوهشگران و متخصصین و اساتید دانشگاهی به صورت سخنرانی ارایه خواهد شد و بعضی از این مقالات به صورت سخنرانی است. چوبینه گفت: علت برگزاری این کنگره این است که علم ناباروری در کشورمان پیشینه دارد و هم در مرز‌های علمی جهانی صاحب نامیم و هم در داخل کشور مراکز درمان ناباروری بسیار گسترده و وسیعی در اقصی نقاط کشورمان داریم که متخصصین مان سالانه هم کار‌های درمانی شان را به صورت پژوهشی انجام می‌دهند. چوبینه اظهار کرد: تکنیک‌های جدیدی که در زمینه درمان ناباروری است یک عمر ۵۰ ساله‌ای در دنیا دارد، ما هم همپای دنیا تحقیقات و پژوهش‌های بسیار موثری را انجام دادیم. وی در پایان از جوانان خواست ازدواج شان را به تاخیر نیندازند و از مسئولان مملکتی خواست که شرایط را برای جوانان مان فراهم کنند که زودتر بتوانند ازدواج کنند که به بیماری ناباروری کمتر دچار شوند و تصریح کرد:هرچه سن ازدواج بالاتر می‌رود یقینا بیماری ناباروری می‌تواند برای خانواده‌ها بوجود بیاید و کار درمانی هزینه بیشتر و سخت‌تر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • ضرورت ورود قرآن به بدنه جامعه/ تشریح ماموریت های جامعه المصطفی
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • ایران جزو کشور‌های شناخته شده دنیا در درمان ناباروری
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند