Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@19:33:39 GMT

لوله های شناور به کمک اقیانوس ها می آیند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۱۰۲۹

لوله های شناور به کمک اقیانوس ها می آیند

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دانشمندان با استفاده از یک لوله بلند 2000 فوتی که آن را ویلستون نام نهاده اند، برای جمع آوری تمام پلاستیک های وسط اقیانوس آرام اقدام می کنند.

ماه گذشته، بنیاد پاکسازی اقیانوس ها، اولین سیستم پاکسازی آب های جهان را از سانفرانسیسکو آغاز کرد.

مسئولان اعلام کردند که این لوله در روز چهارشنبه به وسط اقیانوس و محل مورد نظر خود خواهد رسید و بلافاصله بعد از آن عملیات پاکسازی را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لوله به شکل U بوده و تا عمق سه متری زیر آب فرو می رود تا بتواند پلاستیک شناور زیر آب را نیز جمع آوری کند. هر دو ماه یکبار هم یک قایق برای جمع آوری زباله های جمع شده به محل مورد نظر رفته و پلاستیک ها را به ساحل منتقل می کند.

انتهای پیام/

178 / 159 سانفرانسیسکو اقیانوس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سانفرانسیسکو اقیانوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر به صورت کامل پاکسازی شود.
وی که از بامداد امروز در مناطق‌ سیل زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران جهت عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.
وی افزود: بارش شدید باران که از روز گذشته در استان آغاز شده موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

دیگر خبرها

  • پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود
  • تضعیف تلاش‌های مقابله با بحران آب‌وهوایی با تولید پلاستیک
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • ال‌ نینو رو به پایان است؟
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان