Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ صفاری نیا در کارگاه آموزشی تخصصی پرداخت و بازپرداخت وام بنیاد علوی و صندوق رفاه دانشجویان که به صورت ویدئو کنفرانس در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، ضمن قدردانی از مسؤولان بنیاد علوی برای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و افراد بی بضاعت، از افزایش یک و نیم برابری اعتبار صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پرداخت وام‌های شهریه صندوق رفاه و بنیاد علوی به منظور ایجاد زمینه سازی مناسب برای رشد استعداد‌ها و کمک به وضع تحصیلی و معیشتی دانشجویان مستعد و کم بضاعت بومی و غیربومی در تمام مقاطع تحصیلی آغاز شده است.

صفاری نیا با بیان اینکه شرایط اعطای وام‌های صندوق رفاه تحت قوانین و مقررات و به شرط تأمین اعتبار از سوی این صندوق خواهد بود، گفت: وام شهریه دانشجویان کارشناسی با احتساب سنوات مجاز تا ۸ نیمسال تحصیلی و هر نیمسال مبلغ ۵ میلیون ریال، وام شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد با احتساب سنوات مجاز تا ۴ نیمسال تحصیلی و هر نیمسال مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و وام شهریه دانشجویان مقطع دکتری با احتساب سنوات مجاز تا ۸ نیمسال تحصیلی و هر نیمسال مبلغ ۲۵ میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: مسئول امور دانشجویی مرکز یا واحد باید قبل از درخواست وام دانشجو شرایط وام را به صورت کامل برای دانشجو توضیح دهد و به دانشجو اعلام کند که بعد از ثبت وام، پیگیری‌هایی از قبیل پرداخت ۱۰ درصد کل بدهی و صدور دفترچه اقساط به عهده خود دانشجو است.

مدیرکل دانشجویی دانشگاه پیام نور در خصوص وام بنیاد علوی نیز گفت: وام بنیاد علوی برای کمک به دانشجویان متأهل و مجرد که توانایی مالی برای پرداخت شهریه ندارند، با مبالغ یکسان در تمامی مقاطع تحصیلی پرداخت می‌شود.

دکتر صفاری نیا با عنوان اینکه وام بنیاد علوی بدون کارمزد است، به جزئیات مبالغ وام اشاره کرد و گفت: این وام با احتساب سنوات مجاز برای دانشجویان کارشناسی تا ۸ نیمسال تحصیلی، دانشجویان کارشناسی ارشد با احتساب سنوات مجاز تا ۴ نیمسال تحصیلی و دانشجویان مقطع دکتری با احتساب سنوات مجاز تا ۸ نیمسال تحصیلی برای دانشجویان متأهل همه مقاطع تحصیلی مبلغ ۸ میلیون ریال و برای دانشجویان مجرد کلیه مقاطع تحصیلی مبلغ ۶ میلیون ریال است.

وی با اشاره به مزایای وام بنیاد علوی گفت: از مزایای این وام این است که با یک گواهی کسر از حقوق مبلغ وام مذکور به حساب خود دانشجو در یکی از شعب بانک تجارت پرداخت می‌شود و در پایان تحصیل به پرداخت ۱۰ درصد کل بدهی جهت تسویه حساب نیازی نیست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اختصاص وام کارمزد بنیاد علوی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای کاهش قیمت بلیط کنسرت‌ها، تصریح کرد: با همکاری خوب تهیه‌کنندگان اجراهای صحنه و معاونت هنری وزارتخانه، کنترل و نظارت قوی‌تر پیدا می‌کند تا قیمت بلیط این مراسم‌ها به زیر یک میلیون تومان و حداکثر ۹۰۰ هزار تومان کاهش یابد.

او با تشریح آخرین اقدامات وزارتخانه تحت امرش برای سند ملی پویانمایی، گفت: با ابلاغ رییس‌جمهور اواخر اسفند ۱۴۰۲ بنیاد ملی پویانمایی را افتتاح کردیم. کارهای توسعه‌ای با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مساعدت رییس‌جمهور حل شده است. اعضای پیشنهاد برای هیات امنای بنیاد ملی پونمایی را معرفی کردیم و به زودی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن تعیین می‌شوند.

اسماعیلی از دنبال کردن شهر جهانی صنایع خلاقیت فرهنگی سخن گفت و افزود: ایجاد مجموعه‌های شهرک‌های تولید صنایع خلاق فرهنگی را در شهرهای اصفهان، کیش، تهران، مشهد، پرند و تبریز که تاثیر بسزایی در جهش اقتصاد فرهنگ‌بنیاد دارند، دنبال می‌کنیم. آثار خوب آن به زودی برای همه قابل مشاهده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح بازسازی تئاتر شهر، گفت: این پروژه از ابتدای دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و حداکثر تا سال آینده حریم تئاتر شهر با ایجاد فضاهای جدید نمایشی خارج از محدوده در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد. ساماندهی دست‌فروش‌ها در این منطقه نیز توسط شهرداری در جریان است.

وی ادامه داد: سند هنر نمایشی و تئاتر از قبل از عید نوروز در شورای هنر مطرح شده و ان‌شاءالله به زودی تصویب می‌شود. در بازدید از اداره تئاتر شهر تهران با مخروبه شدن این اداره روبرو بودیم که ان‌شاءالله ۸ پلاتوی جدید تا پایان سالجاری در این اداره در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد