Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور حماسي و ميليوني مردم در مراسم اربعين اظهار داشت: این حضور با رویکرد معرفت و عشق حسینی، تجدید بیعت با نهضت حسینی با شعار لبیک یا حسین برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشورا و برگرفتن دروس و عبرت ها از پیام عاشورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عاشورا زنده و امروزه مقابله با آمریکا و صهیونیسم در امتداد مکتب عاشورا است، افزود: اربعین حسینی در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی (13 آبان) است؛ از این رو باید میان زیارت اربعین و مبارزه با استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ پیوند برقرار کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مبارزه با آمریکا و صهیونیسم برگرفته از مکتب عاشورا است، خاطرنشان کرد: زیارت اربعین ظرفیت بسیج انسان های آزاده جهان و ایجاد وحدت بین امت اسلامی براساس عشق حسینی جهت مقابله با آمریکا و صهیونیسم است که همه آنها در ندای «لبیک یا حسین» تبلور پیدا می کند.

آیت الله کعبی ادامه داد: محتوابخشی به زیارت اربعین از طریق تقویت معرفت و عشق حسینی و تجدید بیعت با امام حسین(ع) و حرکت در مسیر جهاد، فداکاری و شهادت و آمادگی برای فداکاری در راه اسلام میسر می شود و این همان بایدهایی است که در پیاده روی اربعین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی پرهیز از تفرقه، دودستگی، اختلاف و حاشیه سازی زیارت اربعین را از نبایدهای مربوط به پیاده روی اربعین برشمرد و گفت: دشمنان برای جدایی میان ملت ایران و عراق، نقشه ها کشیدند و در این باره هوشمندی، بصیرت و مقابله با نقشه هایشان و تقویت پیوند و وحدت دو کشور و عبور از فتنه ها امری لازم است هر چند که دشمن در این نقشه ها شکست خواهد 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود

علی اکبر حسینی محراب، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان در محل سرسرای استانداری بیان کرد: پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان باید به بهترین شکل انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های استان از تمامی امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: مسیر تردد اتباع خارجی در مراسم بزرگ اربعین حسینی امسال نیز همچون سال گذشته از مرز چذابه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی است، اظهار کرد: موکب‌داران گرداننده اصلی اربعین حسینی هستند و مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.

خوزستان از جمله استان‌های کشور است که طی ۱۳ سال گذشته میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری