Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سامانه گلزار» این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده تا به اطلاعات کامل شهدای تهران و البرز دسترسی پیدا کنند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, گسترش فضای مجازی و افزایش استفاده مردم از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موجب آن شده تا گروه‌های مردمی و غیرمردمی که در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس فعالیت می‌کنند, وارد این فضا شده و اقدامات متعددی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سامانه گلزار» با نشانی اینترنتی www.golzar.info یکی از پایگاه های اینترنتی است که در همین راستا جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و آشنا شدن نسل جوان با شهدا و سیره شهدا می باشد.

در این سامانه که در فاز اول ویژه شهدای استان تهران و استان البرز می‌باشد, هر شهید دارای یک صفحه اختصاصی بوده و در این صفحه می‌توان اطلاعات اولیه شهید، جزئیات شهادت و اطلاعات مزار شهید و تصویر مزار شهید همراه با بارکدخوان و GPS را مشاهده کرد. این صفحه در آینده نزدیک با تکمیل شدن بیوگرافی, وصیت نامه و شرح شهادت، اسناد و مدارک و خاطرات شهدا می تواند گام بزرگی در راه فرهنگ ایثار و شهادت را بردارد.

از جمله برنامه های دیگر این سامانه جستجوی ایثارگران است که مخاطبان در این قسمت می توانند به اطلاعات محل مزار والدین شهدا و جانبازان در بهشت زهرای تهران دسترسی داشته باشند. قابلیت جستجوی پیشرفته این سامانه برای دسترسی به جزئیات، دسته بندی شهدا از جمله شهدای دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم، شهدای امر به معروف و نهی از منکر، شهدای سوانح، جانباز شهید، شهدای تفحص، شهید راه ولایت، شهدای مدافع وطن، شهدای حج خونین، شهدای دیپلمات، شهدای هسته ای و شهدای حملات هوایی (موشکی) می باشد.

همچنین علاقمندان می‌توانند متولدین و شهدای هر روز را در سامانه www.yashahid.com  مشاهده کنند. این سامانه در حال حاضر نسخه آزمایشی خود را می گذراند و خانواده محترم شهدا و ایثارگران و همرزمان شهدا می توانند عکس، خاطره و یا اطلاعاتی در خصوص شهدا که در اختیار دارند از طریق وب سایت www.golzar.info آن را برای استفاده عموم به اشتراک بگذارند.

با توجه به استقبال از سامانه جامع شهدا و ایثارگران و درخواست خانواده شهدا و ایثارگران نرم افزار اندروید این سامانه نیز برای استفاده کاربران در تلفن همراه نیز تولید شده که می توانید این برنامه را به صورت رایگان از کافه بازار با عنوان گلزار شهدا و از اینجا دریافت کنید.

همچنین قرار است قسمتی با عنوان هم عهدی با شهدا در این سامانه ایجاد شود تا هر نفر بتواند هم عهد یک شهید باشد تا این هم عهد در گلزار شهدا به عنوان هم عهد و خادم شهید اقدامات لازمی را برای مزار شهید انجام نماید.

انتهای پیام/

R1405/P1356/S4,38/CT7 واژه های کاربردی مرتبط گلزار شهدای تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلزار شهدای تهران گلزار شهدای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صادق هاشمی صبح پنجشنبه در نشست با مسؤولان استان بوشهر اظهار کرد: اکثریت بندهای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در بند پنجم ابلاغیه این سیاست‌ها، بر ایجاد شبکه‌های مردمی و عوامل تقویت کننده این فرهنگ در اقشار مختلف جامعه تاکید شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این شورا نیاز است که مسائل مهم، خاص و دارای قابلیت اجرایی مطرح و بر اجرای مصوبات آن نظارت شود.

وی، بوشهر را پایتخت مقاومت ایران دانست و عنوان کرد: تاریخ مبارزاتی این استان از زمان حضور پرتغالی‌ها تا انگلیسی‌ها و پس از آن در دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و حماسه‌های بی‌نظیر مردم این بخش از خاک ایران اسلامی است.

هاشمی حمایت مالی از تولیدات آثار فرهنگی مرتبط با شهدا، خانواده‌های آنان و ایثارگران در دستور کار قرار دارد افزود: مانعی برای حمایت از تولیدات و آثار هنری فرهنگی ماندگار نداریم.

در این نشست دومین مرحله واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر با حضور قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر واگذار شد.

کد خبر 6081880

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات