Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران نوشت: روح‌الله شهبازی‌پور - رئیس پلیس فتا- این استان گفت: چندی قبل خانمی میانسال به پلیس مراجعه کرد و اظهار داشت فرد ناشناسی در شبکه تلگرام با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز باعث آزار و اذیت من می‌شود و تهدید می‌کند.

بلافاصله تحقیقات برای شناسایی مزاحم تلگرامی آغاز شد و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که فرد مورد نظر داماد این زن میانسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات بعمل آمده از متهم وی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت: شاکی مادر زنم بود اما در زندگی مشترک من و همسرم خیلی دخالت می‌کرد به همین خاطر درصدد انتقام‌جویی برآمده و اقدام به ارسال پیام‌هایی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به او کردم. اما فکر نمی‌کردم شکایت کند و شناسایی شوم.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند

ایتنا - اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی یک تغییر ساده به نظر برسد، اما بر اساس آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرده، بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند.
در حالی که اپلیکیشن واتس‌اپ قصد دارد بسیاری از ویژگی‌های جدید طراحی شده برای بهبود تجربه و تعامل کاربر را معرفی کند و پیش‌بینی می‌شود که به زودی راه‌اندازی شوند، یک روزنامه انگلیسی، به‌روزرسانی جدیدی را فاش کرد که بسیاری از کاربران را ناراضی کرده است. 

به گزارش ایتنا، روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشت واتس‌اپ آپدیت جدیدی منتشر کرده است که باعث می‌شود فردی که به اینترنت متصل است با حرف بزرگ «O» (متصل) ظاهر شود و هنگام تایپ فقط حرف «T» را نشان دهد. در حالی که برنامه قبلاً عبارت "Typing" یا "Online" را نشان می داد.

اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی یک تغییر ساده به نظر برسد، اما بر اساس آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرده، بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند.

این به‌روزرسانی که باعث عصبانیت کاربران برنامه شد، بدون هیچ گزینه‌ای در تنظیمات واتس‌اپ برای بازگشت به نسخه قبلی، نصب می‌شود.

اگرچه واتس‌اپ به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرد، اما در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه زیادی قرار گرفت.

این روزنامه به نقل از یکی از کاربران پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: «هر کس دیگری به طور غیرمنطقی از آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل iOS واتس‌اپ آزار می‌دهد، جایی که اگر شخصی آنلاین باشد، با حرف بزرگ «O» (Online)  و وقتی تایپ می کند با حرف بزرگ "T" (Typing) ظاهر می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • فیلم/ حمایت یک عروس و داماد از غزه
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!