Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:06:22 GMT

«اسکندر مومنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۱۲۳۴

«اسکندر مومنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان «دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر اسکندر مؤمنی

با عنایت به ماده (۳۳) قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب ۱۳۷۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸.۱۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام و نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب می‌شوید.

 امید است با عنایات الهی، هماهنگی با وزیر محترم کشور و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 4431987 محمد شلتوکی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران ستاد مبارزه با مواد مخدر اربعین ۹۷ مجلس شورای اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی علی لاریجانی ارتش جمهوری اسلامی ایران کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم رئیس جمهور اسلامی ایران سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا محمد شریعتمداری اربعین 97 عبدالرضا رحمانی فضلی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، در یک ماه گذشته دست به کار بزرگی زده و ضمن کشف بیش از ۳ هزار تن مواد مخدر (در انواع مختلف صنعتی و سنتی) بیش از ۳ هزار قاچاقچی و خرده فروش را نیز دستگیر کرده است.  

صبح امروز نمایشگاهی از این کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در آگاهی شاپور برای اهالی رسانه برگزار شد، نمایشگاهی که در آن انواع مواد مخدر، خودرو‌های توقیفی قاچاقچیان، ادوات مصرف مواد و همینطور سلاح گرم کشف شده از قاچاقچیان در معرض دوربین رسانه‌ها قرار داشت.  

گزارش تصویری آنا (عکس) از این نمایشگاه را اینجا ببینید. گزارش ویدئویی آنا را نیز در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران