Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی از بهسازی مجموعه آب گرم ایوب بجنورد با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حبیب یزدان‌پناه پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: برنامه‌هایی جهت توقف گردشگران در روستاهای استان در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج در روستای ایوب افزود: خوشبختانه پس از تعامل با اداره کل اوقاف و امورخیریه، متولی آب گرم ایوب مشخص شد و اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در حال بازسازی و نوسازی این استخر است چراکه ایرادات کلی به بهداشت و زیرساخت این مجموعه وارد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی از رشد 3 درصدی  تخت‌های اقامتی نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: اکنون 12 پروژه هدف گردشگری با اعتبار 240 میلیارد تومان در حال انجام است که کمک شایانی به توسعه گردشگری استان می‌کند. همچنین 140 موافقت‌نامه در زمینه بوم‌گردی و هتل‌داری منعقد شده و به زودی شاهد رشد و افزایش تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان هستیم.

وی یکی از دلایل عدم ماندگاری طولانی مدت مسافران در استان را عدم معرفی جامع و کامل استان عنوان کرد و بیان داشت: سالانه 200 هزار گردشگر عراقی و پاکستانی از مسیر مازندران به شمال تردد دارند که امید است برنامه‌هایی نظیر ایجاد گروه‌های موسیقی با زبان‌‌های عراقی و پاکستانی در استان، سبب ماندگاری این مسافران در خراسان‌شمالی شود.

یزدان‌پناه از به ثبت رسیدن 18 اثر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به تازگی 18 اثر مرتبط با این دستگاه به ثبت رسیده و 20 اثر طبیعی دیگر هم در دست اقدام است. همچنین برنامه توانمندسازی تشکل‌های مردم‌نهاد نیز یکی دیگر از برنامه‌های مهم این دستگاه است که با هدف در اختیار گذاشتن فعالیت‌ها و پروژه‌ها به بخش‌خصوصی و مردم اواخر آبان‌ماه در بجنورد برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی از برگزاری جشنواره میراث و رسانه در تیرماه 97 در استان خبر داد و بیان داشت: این جشنواره با همکاری اصحاب رسانه و خانه مطبوعات با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در نیمه‌دوم تیرماه 97 برگزار و اختتامیه آن به مناسب روز خبرنگار در 17 مرداد ماه برگزار شد.

وی در پایان به خانه‌های مسافر در استان اشاره کرد و اضافه داشت: افرادی که قصد دارند منازل شخصی خود را به مسافران اجاره دهند حتما باید مجوز رسمی از این نهاد گرفته و تبلیغات رسمی در این باره داشته باشند لذا کسانی که بدون مجوز دست به این کار بزنند حتما با برخورد قانونی مقام‌های قضایی رو‌به‌رو می‌شوند.

انتهای پیام/ز

R7719/P41362/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اعلام ساعات فعالیت جدید ابرسازه‌های تفریحی اصفهان گفت: مطابق با بررسی‌های انجام شده ساعت فعالیت مجموعه شهر رویا‌ها در بهار ۱۴۰۳ هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۴ خواهد بود.

سعید ساکت افزود: همچنین مجموعه‌های تله‌کابین و بولینگ صفه در ایام هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴ و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ میزبان بازدیدکنندگان است.

او  با اشاره به آغاز بهره‌برداری مجموعه تفریحی جدید (کوه نور صفه) گفت: این مجموعه نوری در همه روز‌های هفته از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان عرصه‌های جدید تفریحی خواهد بود که این زمان بنا به حضور گردشگران قابل تمدید خواهد بود.

ساکت با اشاره به مجموعه تله‌سیژ ناژوان تصریح کرد: این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا غروب آفتاب و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۰۹:۰۰ تا غروب آفتاب آماده ارائه خدمت به همشهریان و گردشگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • بازدید رایگان از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی در روز اول اردیبهشت
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • جاذبه‌های دل انگیز بهار در خراسان شمالی
  • جذب ۳۸ میلیارد تومان اعتبار ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • اعلام ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان اعلام شد
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت