Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛  امیر محمد فهمیده قاسم‌زاده ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با بیان این مطلب افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار شرق و غرب همه توطئه‌ها و نقشه‌های خود را به کار بست تا انقلاب اسلامی را نابود کند و به همین خاطر جنگ ۸ ساله‌ای را به ملت و انقلاب نوپای ایران تحمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد : ملت ایران در آن شرایط سخت به الگویی نیاز داشت تا بتواند توطئه‌های استکبار را دفع کند که عصاره و جوهر تشیع به همراه مدیریت جهادی در قالب حاکمیت دین، خردمندی، خطرپذیری و انقلابی‌گری راهکار اصلی و اساسی بود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه ایثار، شجاعت و مردانگی جوانان این کشور سبب پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی شد گفت: عصاره جهاد، ایمان و اخلاصی که در روز عاشورا وجود داشت، را رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس به تصویر کشیدند و امام خمینی (ره) برای نخستین بار اندیشه تمدن اسلامی را مطرح و دکترین دفاعی خاصی را برای جمهوری اسلامی پی‌ریزی کردند.

امیر فهمیده قاسم‌زاده ادامه داد: استفاده از توان ارتش، سپاه، بسیج و آحاد مردم سبب شد تا نیرو‌های مسلح مردمی و قدرتمند شکل بگیرند و انقلاب اسلامی ایران با دکترین دفاعی امام خمینی (ره)  پیروزی‌های بزرگی را برای ملت ایران رقم زد و به حیات انقلاب اسلامی استمرار بخشید.

در این مراسم از زحمات سرهنگ مسعود جمشیدی مدیر کل سابق تقدیر و سردار علی ملک فرمانده سابق تیپ یکم نینوا، به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان معرفی شد.   انتهای پیام / ن     معرفی مدیر کل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

 سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دو روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است