Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست خوزستان از مهار آتش سوزی هور العظیم در بخش عراقی به دلیل بارندگی های روز گذشته خبرداد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت آتش سوزی تالاب هورالعظیم گفت: بارش باران روز گذشته و رطوبت بالای هوا در روز یکشنبه 22 مهرجاری باعث شد که دیگر شاهد دود ناشی از آتش‌سوزی کانون های تالاب هورالعظیم نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساکنان منطقه هور العظیم و شهرهای پیرامون، شب گذشته را در هوایی پاک و بدون دود پشت سر گذاشتند.
 
عسکری ادامه داد: برای اطمینان کامل مهار این آتش سوزی ها باید تا فردا صبر کنیم و پس از آن نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آتش سوزی بارش باران تالاب حفاظت محیط زیست روابط عمومی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری هولناک از فوران آتشفشان در اندونزی + فیلم

دریافت 762 KB

به گزارش همشهری آنلاین، عبدل موهاری رئیس مرکز داده‌ها، اطلاعات و ارتباطات بلایای اندونزی آژانس ملی کاهش بلایای اندونزی گفت ساکنان آسیب‌دیده به پناهگاه‌هایی در منطقه فرعی تاگولاندانگ منتقل شدند.

روستای پاتولوگی و روستای پومپنته تخلیه شده و ساکنان با دو کشتی و یک قایق به منطقه فرعی تاگولاندانگ منتقل شدند.

به گفته موهاری، چندین عبادتگاه در تاگولاندانگ جنوبی و شمالی نیز آماده شده‌اند تا در صورت وخامت وضعیت، به عنوان مکان‌های جایگزین استفاده شوند.

علاوه بر این، ماموران تیم مشترک امداد و نجات (SAR) در صورت افزایش اثرات فوران آتشفشانی برای کمک به روند تخلیه ساکنان مناطق در حالت آماده باش هستند.

موهاری بیان کرد: صبح امروز، کمک‌های بیشتری از باسارناس منادو با یک کشتی حامل ۱۵ خدمه و ۵ امدادگر وارد تاگولاندانگ شد.

دولت جزایر سیاو تاگولاندانگ بیارو وضعیت اضطراری را برای ۱۴ روز از ۱۶ تا ۲۹ آوریل(۲۸ فروردین-۱۰اردیبهشت) اعلام کرده است.

وضعیت اضطراری پس از افزایش فعالیت‌ آتشفشانی از سطح ۲ به ۳ در ناحیه سیتارو در استان سولاوسی شمالی اعلام شد.

این کوه آتشفشان بامداد چهارشنبه به وقت محلی فوران کرد. این دومین فوران این کوه از شب سه شنبه (۱۶ آوریل) بود که به قطع شبکه ارتباطی منطقه منجر شد.

سازمان ملی کاهش بلایای اندونزی تضمین می‌کند که نیازهای اساسی، از جمله موارد مربوط به سلامت را برای ساکنان آسیب دیده تامین کند.

کد خبر 845228 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتشفشان اندونزی خبر مهم حوادث جهان

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • تصاویری هولناک از فوران آتشفشان در اندونزی + فیلم
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد