Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، سومین جلسه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر با هدف ارائه راهکار و رفع موانع در زمینه اقامه نماز در زندان با حضور اعضاء شورا برگزار شد.
علی عزیزی رئیس شورای اقامه نماز با تقدیر از مشارکت گسترده کارکنان و مددجویان در اقامه پرشور نماز در زندان برنامه‌ریزی و کارهای فرهنگی صورت گرفته در این زمینه را بسیار موثر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ریشه تمام مشکلات وبزهکاریهای جامعه را نبود اعتقادات دینی و مذهبی بیان کرد و خواستار توجه بیشتر به مسائل اعتقادی شد.
در ادامه دبیر ستاد اقامه نماز زندان به ارائه گزارشی از عمکرد ستاد اقامه نماز در6 ماه گذشته پرداخت.

موافقت با پایان حبس 21 مددجو
قاضی ناظر بر زندان با پایان حبس 21مددجوی اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان موافقت کرد.
بیگلری قاضی ناظر بر زندان در معیت رئیس اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی همدان از این مرکز بازدید کرد.
سپس با حضور در نماز خانه واحد فرهنگی با مددجویان حوزه قضایی شهرستان همدان گفتگو و مددجویان را به شرکت در برنامه های زندان تشویق و در خصوص نحوه ی استفاده از مرخصی پایان حبس و سایر امتیازات قانونی مطالبی را بیان کرد.
درادامه ضمن بررسی مشکلات قضایی مددجویان به صورت چهره به چهره با آنان دیدار و رهنمود ها و توصیه های لازم را در راستای حل مشکلات قضایی آنان ارائه و با پایان حبس 21 نفر از مددجویان موافقت کرد.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ستاد اقامه نماز زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد افزود: دو پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

وی گفت: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب گردید سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی گردد.

استاندار همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۹۶ جلسه شامل ۴۵ جلسه‌ی اصلی و ۵۱ جلسه فرعی برگزار شد.

کد خبر 6086310

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه