Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بهنام اتابکی مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران ضمن اعلام این خبر گفت: طرح حفظ پل فلزی کوی نصر(پل گیشای فعلی) به عنوان پل عابر پیاده که از چندی پیش و به دنبال بازنگری طرح احداث زیرگذر کوی نصر مطرح و به طرح پل سبز زندگی موسوم شد، روزهای آینده نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان آنکه پل سبز زندگی، عبور از تقاطع بزرگراه های شهید چمران و جلال آل احمد به عنوان یک نقطه حادثه خیز ترافیکی را برای عابران پیاده تسهیل خواهد کرد، از تقویت رویکرد پیاده محوری در جزئیات این طرح خبر داد و گفت: پل سبز زندگی به مقصدی برای گذران اوقات فراغت شهروندان تهرانی به ویژه شهروندان ساکن در محلات همجوار پل تبدیل خواهد شد.
اتابکی افزود: دفتر فنی سازمان مشاور و واحد خلاقیت آن با همکاری کارشناسان گروه پل و بزرگراه های سازمان، راهکارهای مربوط به ادامه عملیات اجرایی زیرگذر کوی نصر با لحاظ حفظ پل فلزی موجود را به دقت مورد بررسی قرار داده و در عین حال طرح های مدونی را برای مشخص ساختن موارد مختلف از قبیل دسترسی های عابر پیاده، جانمایی ایستگاه های خطوط اتوبوس تندرو(بی آر تی)، نحوه مواجهه با معارضات تاسیساتی و سایر محدودیت های اجرایی ناشی از نگهداشت پل فلزی کوی نصر تهیه کرده اند؛ مطالعاتی که ضمن همه جانبه نگری، به بهبود منظر شهری می انجامد.
از دیگر ویژگی های طرح پل سبز زندگی، استفاده از نیروی خورشید، باد و سایر انرژی های نو است که جهت تحقق حداکثری آن با دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی همکاری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پل سبز طرح نهايي چمران خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • انواع درب ساختمان
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر