Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@15:23:55 GMT

همایش نکوداشت سلمان فارسی در کازرون برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۱۶۹۸

همایش نکوداشت سلمان فارسی در کازرون برگزار شد

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در این زمینه گفت: مراسم نکوداشت حضرت سلمان فارسی با هدف شناخت و عظمت این یار اسلام در دو بخش سه شنبه در کازرون برگزار می شود که بخش صبح و ظهر آن انجام شد.
امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه امروز جامعه بویژه جوانان بیش از هرزمان دیگر نیاز به شناخت سلمان فارسی دارند گفت: برگزاری این همایش برای شناخت حقیقت جویی سلمان فارسی، حقیقت شخصیت حضرت سلمان فارسی و روح جست و جوگر جوانان و طلاب لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم صبح که در سالن شهید عسکری کازرون برگزارشد، مورخ و پژوهشگر معاصر با اشاره به شخصیت حضرت سلمان فارسی و بررسی ابعاد زندگانی و مقام والای وی گفت: حضرت سلمان فارسی یک زاهد و عارفی به تمام معنا و منشاء خدمات بزرگی بود.
محمد حسین رجبی ادامه داد:حضرت سلمان فارسی شاگرد رسول خدا و حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)از شخصیت های برجسته بود و شخصیت آن حضرت در بحث ولایت و ولایت مداری شناخته شده بود.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
7372 / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام جمعه جامعه حضرت علی حضرت فاطمه زهرا سلمان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی