Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین افشاری در گردهمایی تبیین و ترویج حمایت از کالای ایرانی در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ضرورت‌ها و اهمیت حمایت از تولید و سرمایه داخلی کشور اظهار داشت: بصیرت و شناخت، لازمه اصلی حمایت از کالای ایرانی است.

وی افزود: باید بدانیم که حمایت یا عدم حمایت و توجه ما نسبت به این موضوع چه تأثیری بر اقتصاد و معیشت هم‌وطنان خود خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: حفظ مشاغل موجود در جامعه و تولید مشاغل جدید و رفع بیکاری و آسیب‌های ناشی از فقر، مهمترین دلایل تأکید بر حمایت از کالای ایرانی هستند.

وی بیان داشت: همچنین با توجه به تولید داخلی، اعتماد به نفس ملی و باورهای فرهنگی و اجتماعی نیز تقویت خواهد شد.

افشاری تصریح کرد: با فرهنگسازی موضوع، جامعه را باید به سمت تولید و مصرف کالای ایرانی سوق داد و دولت و ملت باید در این زمینه همگام و هماهنگ قدم بردارند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: افشاری کالای ایرانی همدان تیپ 32 انصارالحسین ع فرهنگی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، واکنش رسانه‌ها و جامعه ایران به اقدام ناکام اخیر رژیم صهیونیستی در استان اصفهان را تمسخرآمیز ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، تمسخر اقدام ضدایرانی اخیر این رژیم در اصفهان را در رسانه های ایران مورد توجه قرار داد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به واکنش «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره عملکرد ضعیف این رژیم در قبال ایران و نیز توصیف آن به «بازی‌های کودکانه» نوشت: ایرانی ها ما را بعد از این اقدام مسخره می کنند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: پس از حمله (ریزپردازنده‌ها به اصفهان)، پیام توئیتری بن گویر درباره این موضوع، تیتر صفحه نخست روزنامه های ایران شد و ایرانی ها واکنش اسرائیل را به تمسخر گرفتند.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، اقدام ناکام این رژیم در اصفهان را «مسخره» و «ضعیف» توصیف کرده بود.

این موضع گیری بن گویر جدای از قبول مسئولیت ناخواسته این اقدام ناکام از سوی رژیم صهیونیستی، اختلافات داخلی شدید در کابینه این رژیم را به وضوح نشان داده و نشانگر شکست اقدام صهیونیست ها علیه ایران حتی در سطح رسانه های داخلی رژیم اشغالگر است.

«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پس از توئیت بن گویر گفت: هیچ وقت تا الان یک وزیر در کابینه امنیتی چنین لطمه سنگینی به امنیت کشور، وجهه و جایگاه آن نزده بود. بن‌گویر با یک توئیت یک کلمه‌ای نابخشودنی توانست اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مضحکه و شرمنده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است
  • شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
  • مشوق های مالیاتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به گونه ای دیده شده که تولید را در این مناطق تقویت کند
  • غربالگری بیماری SMA با کیت تشخیصی ایرانی
  • جذب مخاطب میلیونی با اعتماد به شعر ایرانی
  • به تقویت روابط دفاعی با روسیه ادامه می‌دهیم
  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی