Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس جمهوری کره جنوبی در دیدار با همتای فرانسوی خود گفت کاهش تحریم های پیونگ یانگ برای تسریع در خلع سلاح کره شمالی ضروری است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از کی بی اس، 'مون جائه این' رئیس جمهوری کره جنوبی روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با 'امانوئل ماکرون' رئیس جمهوری فرانسه به دولت این کشور و دیگر اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد پیشنهاد داد تا در راستای سرعت بخشیدن به خلع سلاح هسته ای کره شمالی، برخی تحریم ها علیه این کشور را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت قطعنامه تحریم شورای امنیت سازمان ملل تصریح کرد همه کشورها باید تا خلع سلاح هسته ای صادقانه تحریم ها را رعایت کنند.
رئیس جمهوری کره جنوبی خاطرنشان کرد جامعه بین المللی باید به کره شمالی این اطمینان را بدهد که می تواند امنیت خود را بدون تکیه به سلاح هسته ای تامین کند.
ماکرون رئیس جمهوری فرانسه نیز با اعلام آمادگی فرانسه برای کمک به کره شمالی تصریح کرد پیونگ یانگ باید تعهدات خود را عملی کند.
وی افزود:فرانسه به عنوان کشوری با زرادخانه هسته ای آمادگی دارد که از نظر فنی ،علمی و عملیاتی برای خلع سلاح هسته ای کره شمالی کمک کند.
'یون یانگ چان' مشاور ارشد مطبوعاتی 'مون' تصریح کرد که رئیس جمهوری کره جنوبی پیشنهاد داده است که می توان زمانی که خلع سلاح هسته ای کره شمالی به نقطه بازگشت ناپذیری رسید ،تحریم ها را کاهش داد اما هنوز روشن نیست چه معیاری این نقطه را تعیین می کند.'
رئیس جمهوری کره جنوبی سفر 9 روزه خود به فرانسه ،ایتالیا،بلژیک و دانمارک را باهدف تلاش برای آشتی دو کره روز دوشنبه از پاریس آغاز کرد.
**آساق**9470**1600

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي كره جنوبي كره شمالي فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در نشست تشکیل ستاد دهه کرامت خراسان جنوبی گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.


آیت الله عبادی افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.


وی گفت: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.


نماینده ولی فقیه در استان، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.


در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ی کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.


امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • کره شمالی کلاهک فوق بزرگ موشک کروز آزمایش کرد
  • کره‌‌شمالی موشک کروز فوق‌بزرگ آزمایش کرد
  • ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • کره شمالی بار دیگر آزمایش موشکی انجام داد
  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • پاسخ مرندی به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل