Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@08:18:28 GMT

قاتل مدعی / قاتلی که از مقتول شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۱۸۳۸

ساعت 24-مرد جوان پس از آن‌که دو راننده را با قمه مجروح کرد به کلانتری رفت و مدعی شد خودرواش را دزدیده‌اند.

ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه ۲۲ مهر مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی‌عصر عجل‎الله در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر ۲۸ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم دقایقی بعد راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر جوان با ضربه قمه به قلبش به قتل رسیده است. این در حالی بود که مرد جوان دیگری نیز از ناحیه صورت به شدت مجروح شده بود. مرد جوان در تحقیقات گفت: من راننده خودرو پژو ۴۰۵ هستم و مقتول نیز خودرو تیبا داشت.

جزئیات حادثه

ما مسافرکشی می‌کردیم و زمان حادثه روبه‌روی مترو آزادگان به انتظار مسافر ایستاده بودیم که پسر جوانی سوار بر خودرو پراید وانتش از پارکینگی که در آن حوالی بود بیرون آمد و شروع به داد و فریاد کرد.

او مدعی شد که ما سد معبر کرده‌ایم و مزاحم کار او شده‌ایم. سر همین مسأله باهم دعوایمان شد و درنهایت او با قمه ضربه‌ای به‌صورت من زد و ضربه‌ای هم به قلب دوستم وارد کرد.

با اظهارات مرد جوان تحقیقات ادامه یافت و در بررسی‌ها مشخص شد که متهم فراری پسر صاحب پارکینگ است. با شناسایی هویت متهم فراری معلوم شد پسر جوان بعد از این درگیری خونین به کلانتری رفته و مدعی شده خودرو پراید وانتش را سرقت کرده‌اند.

او قصد داشته با این کار مسیر تحقیقات را تغییر داده و با ظاهرسازی نشان دهد که خودرواش را شخص دیگری به سرقت برده و در زمان حادثه او در محل درگیری نبوده است. متهم پس از ثبت شکایت در کلانتری از محل متواری شده بود. بازپرس سجاد منافی آذر دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مسافران در صورت تهیه بلیت اتوبوس اگر در بین راه با مشکل مواجه شدند و یا شکایتی از راننده اتوبوس برون شهری داشته باشند از طریق بارکدی که در  بلیت درج شده می توانند شکایت خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کد رهگیری  پیگیری لازم را انجام دهند.

به گفته وی  مسافران همچنین می توانند با ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ و سامانه  ۱۴۱  شکایت خود را ثبت کنند.

او می گوید: تمامی مدیران شرکت های حمل‌ونقلی در پایانه های مسافری به صورت شبانه روزی حضور دارند.

 باقر جوان اظهار کرد: در صورت شکایت مسافر و تایید شکایت  مسافر مبلغ  بلیت  استرداد شده و به  حساب مسافر واریز می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ پسر جوان بر اثر واژگونی خودرو در کازرون
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود