Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم استوری در حال گفتگو برای کارگردانی لایواکشن «تام و جری» است و این لایواکشن (به فیلم هایی که قسمت‌هایی از آن انیمیشن و قسمت‌هایی غیرانیمیشن است گفته می شود) را قرار است گروه انیمیشن کمپانی برادران وارنر بسازد.

تام و جری که توسط ویلیام هانا و جوزف باربرا پیشگامان انیمیشن خلق شدند اولین بار در سال ۱۹۴۰ به عنوان مجموعه‌ای از کارتون های کوتاه از یک مجموعه بلندمدت به دنیا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داستان تام و جری بر سواستفاده تام، گربه خانه و نبرد بی پایانش با جری موش متمرکز است.

بین سال های ۱۹۴۳ تا ۱۹۵۳ هفت قسمت از این کارتون های کوتاه که توسط کمپانی ام‌جی‌ام تولید شده بود جایزه اسکار را بدست آوردند.

اولین فیلم سینمایی بلند مربوط به این زوج انیمیشن که برای سال ها در ذهن و خاطر فرهنگ عامه باقی مانده بود در سال ۱۹۹۳ با نام «تام و جری: فیلم سینمایی» ساخته شد.

تیم استوری کارگردانی که قرار است این هیبرید لایواکشن را بسازد بیشتر برای فیلم «سواری با هم» (۲۰۱۴) با بازی کوین هارت و آیس کیوب و دنباله آن در سال ۲۰۱۶ شناخته می شود. او همچنین دو قسمت از  فیلم های «چهار شگفت انگیز» را کارگردانی کرده است. کمدی اکشن «شافت» با بازی ساموئل ال جکسون نیز پروژه آینده تیم استوری است که قرار است تابستان ۲۰۱۹  به نمایش دربیاید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تام و جری موش و گربه چهار شگفت انگیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت اول) / فیلم

به بهانه درخشش کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24، نگاهی به گل ها و مهارت های این بازیکن جوان انگلیسی در فصل جاری داشته ایم.

دانلود (29.2MB)

دیگر خبرها

  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت اول) / فیلم
  • ببینید | مستند «دشمن خوبی» - قسمت اول
  • مستند «دشمن خوبی» - قسمت اول
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • پشت پرده برخی از رستوران های معروف شیراز
  • هری کین، ستاره بی جام دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برداشت ایران پرده از سالوس اسرائیل
  • وقتی «ننه قمر» و «اسکندر» آینه رفتار می‌شوند
  • حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)