Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@03:52:28 GMT

امیر جدیدی نقش تختی را بازی نمی کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۱۹۶۴

امیر جدیدی نقش تختی را بازی نمی کند

با اتمام فیلمبرداری فاز اول «غلامرضا تختی» گروه برای ادامه ساخت این پروژه به کارگردانی بهرام توکلی در حالی آماده می‌شوند که اعلام شد امیر جدیدی که قرار بود در نقش تختی مقابل دوربین برود از این پروژه جدا شد.

 فیلمبرداری فاز اول «غلامرضا تختی» به پایان رسید. فاز نخست فیلم که مربوط به دوران کودکى غلامرضا تختی است، پس از20 روز در احمد آباد مستوفى به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی فیلم ،همچنین مراحل تمرین کشتی و آمادگى جسمانى امیرجدیدى بازیگر نقش غلامرضا تختى به مدت شش ماه مستمرادامه داشت، اما به دلیل طولانى شدن آماده سازى دکورهاى فاز ٢و ٣که مربوط به نوجوانى و جوانى غلامرضا تختى است، تغییردر زمان بندى پروژه و از طرفى به علت حساسیت بسیار زیاد گریم بزرگسالی جهان پهلوان تختی که نیاز به مواد اولیه تهیه شده از خارج از کشور داشت ،تست گریم به روزهای اخیر موکول شد.

بعد از‌ تست گریم گروه تولید و امیر جدیدی به این نتیجه رسیدند که امکان فیلمبردارى مبارزات کشتى جهان پهلوان تختى با این گریم سنگین امکان پذیر نیست.

بنابر اعلام سازندگان این اثر، امکان حذف این صحنه‌ها هم از فیلمنامه به هیچ وجه میسر نیست، با‌ طولانی شدن زمان پیش تولید و تولید و‌ داشتن تعهد از جانب آقاى جدیدی به پروژه های دیگر، با توافق کامل، همکاری ایشان با پروژه «غلامرضا تختی» قطع شد.

گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگرى کار خود را از امروز مجدادا آغاز کرده است.

به زودی لیست کامل عوامل فیلم منتشر خواهد شد.

موفقیت های امیر جدیدی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر 

امیر جدیدی (متولد ۳۱ خرداد ۱۳۶۳)، بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.

وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۹ با فیلم آفریقا ساخته هومن سیدی آغاز کرد. امیر جدیدی برنده دیپلم افتخار بازیگری برای بازی در فیلم‌های سیزده و پایان خدمت در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد. همچنین برای بازی در فیلم من، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است و در کنار فعالیت‌های هنری رشته ورزشی تنیس را نیز دنبال می‌کند. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دو فیلم تنگه ابوقریب و عرق سرد (فیلم ۱۳۹۶) از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، یاشار لطفی مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: «به دنبال اتمام عملیات حفاری گالری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی، مرحله ساخت و نصب سازه نگهبان کیوسک ورودی این ایستگاه آغاز شده است. از طرفی بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاههای آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، در حال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.»

لطفی در ادامه به اهمیت بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و افزود: «نکته مهم در خصوص تکمیل و افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ این است که با اضافه شدن آن به جمع ایستگاههای شبکه مترو پایتخت، با توجه به افزایش ادوات ریلی موجود در این محدوده و تکمیل سامانه سیگنالینگ، در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در کل خط ۷ فراهم شده و می‌توان این زمان را به ۵ الی ۸ دقیقه تقلیل داد. تحقق این مساله مهم، دستاوردی موثر در زمینه بهبود کیفیت جابجایی مراجعان و کاهش زمان معطلی مسافران به حساب می‌آید.»

مدیر اجرایی خط ۷ مترو در پایان صحبت‌های خود گفت: «ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌سازد؛ ضمن اینکه معماری فضای داخلی ایستگاه از حال و هوای ورزشی محدوده پیرامونی خود تاثیر پذیرفته و به لحاظ شکلی، تنوعی در نوع ساخت کیوسک ورودی آن به چشم خواهد آمد.»

او گفت: زمان تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی نیمه دوم امسال خواهد بود.

کد خبر 845211 برچسب‌ها مترو خط ۷ حمل و نقل سفر - گردشگری تهران پایتخت مترو تهران مترو حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد
  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان