Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:14:22 GMT

کمیته فنی استقلال حامی وینفرد شفر است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۲۰۸۹

کمیته فنی استقلال حامی وینفرد شفر است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید نامجو مطلق  درباره دیدارهای پیش روی آبی پوشان و شرایط این تیم، عنوان کرد: همه بازی ها در لیگ ما سخت هستند و استقلال این شانس را دارد تا در بازی های مهم پیش رو که اهمیت زیادی در جدول دارند، شرایط خود را بهبود ببخشد و در جمع مدعیان قرار بگیرد. برد برابر نفت مسجد سلیمان به استقلال از نظر روحی و روانی کمک کرد و استقلال نشان داد روند رو به رشدی دارد و قطعا با توجه بازی های پیش رو، تیم می تواند مدعی قهرمانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامجو مطلق در ادامه درباره دیدار با سایپا تصریح کرد: سایپا تیم منسجمی است و دایی یک مربی سختکوش است که همیشه با انگیزه برابر استقلال حاضر می شود. هر دو تیم نیز تیم های جوانی هستند. استقلال در آخرین دیدار با جوانان خود به پیروزی رسید اما این بار با توجه به وضعیت زمین چمن تختی کار سخت تر است اما توان فنی تیم به اندازه ای بالا هست که استقلال شانس بالایی برای کسب پیروزی داشته باشد. همچنین تیم اعتماد به نفس لازم برای کسب پیروزی در این دیدار را دارد.

عضو کمیته فنی استقلال در ادامه بیان کرد: استقلال تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد تا شکل تیمی خود را به دست بیاورد. با گذشت زمان استقلال هماهنگ تر می شود و بهتر می تواند اهداف تاکتیکی خود را در زمین اجرایی کند. استقلال سال گذشته با شفر نه تنها نتایج خوبی گرفت بلکه در شکل بازی نیز بسیار موفق بود و به همین دلیل است که هواداران در هر حالتی از او و تیمش حمایت می کنند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با بیان این نکته که همه اعضای باشگاه متحد به دنبال موفقیت تیم هستند به سایت باشگاه استقلال گفت: کمیته فنی از تیم حمایت می کند. ما حامی آقای شفر هستیم و هدف کمیته فنی نیز کمک کردن به ایشان و مجموعه باشگاه است. مدیران باشگاه نیز حمایت خوبی از تیم دارند و با دو برد مطمئن باشید استقلال، مدعی لیگ خواهد بود.

کد خبر 4432043

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مجید نامجومطلق وینفرد شفر اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران جودو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه او پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضائی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ 300میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد