Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان دیروز سه‌شنبه، 24 مهر گفت: شهرداری کرمان برای ادای سهم خود در رویداد بزرگ اربعین، در این ایام موکبی تحت عنوان معراج شهدا، در کربلای معلا برپا خواهد کرد.
وی راهپیمایی اربعین را از بزرگ‌ترین تجمع‌های مذهبی در جهان دانست و با بیان این‌که لازم است همه‌ دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، در برگزاری شایسته‌ این مراسم بزرگ مشارکت کنند، افزود: مردم شریف، مؤمن و خداجوی کرمان همواره در مشارکت در موضوعات مذهبی، پیش‌قدم و پیشرو هستند که بهترین نمونه‌ آن، نقش افتخارآمیز کرمان در بازسازی عتبات عالیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار کرمان بیان کرد: در راهپیمایی اربعین نیز، شهر و استان کرمان از نخستین‌سال برگزاری راهپیمایی، مشارکت جدی داشته و هم شهروندان و هم کارکنان شهرداری، متقاضی مشارکت جدی شهرداری در این زمینه بوده و هستند؛ بنابراین، در سال‌جاری موکب خدمت‌رسان «معراج شهدا» در ایام اربعین حسینی برپا خواهد شد.
عالم‌زاده تصریح کرد: علاوه بر آن، ۲۲ نفر از کارکنان عمدتاً فنی شهرداری کرمان، شامل رانندگان ویژه و ماشین‌آلات سنگین، کمک‌راننده، تعمیرکاران و نیروهای خدماتی، به کربلای معلا اعزام خواهند شد.
شهردار کرمان تأکید کرد: هم‌چنین دو کامیون شامل اقلام ضروری و وسایل مورد نیاز برپایی این موکب و پشتیبانی‌های فنی موکب شهرداری، امروز عازم کربلای معلا خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی شهرداری موکب اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز

اعزام زائران ایرانی به حج عمره قرار بود پس از ۹ سال وقفه، پارسال ازسرگرفته شود، که به علت صادر نشدن مجوز پرواز به تعویق افتاده است.

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران از امروز آغاز می‌شود به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی افزود: از استان قزوین یک کاروان ۸۰۵ نفره پنجم اردیبهشت اعزام می‌شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد