Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان گفت: مطالبه کارکنان این شهرداری وارد روز چهارم خود شده و ما همچنان در حال پیگیری مشکل مطالبات معوقه آنان هستیم.

احمد زمان پور سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حقوق تیر و مرداد و شهریور ماه کارکنان و کارگران شهرداری مسجدسلیمان به تاخیر افتاده بود که با پیگیری هایی که انجام گرفت حقوق تیرماه کارکنان خدماتی این شهرداری که 80 درصد کارکنان را شامل می شود پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این شهرداری 530 نیروی کار دارد که طی 2 روز گذشته تعدادی از کارمندان و کارگران این شهرداری به دلیل پرداخت نشدن حقوق خود دست از کار کشیدند .
رییس شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان درادامه بیان کرد: در حال پیگیری این مشکل هستیم و به زودی حقوق کارکنان پرداخت خواهد شد.
تعدادی از کارکنان شهرداری مسجد سلیمان از سه روز پیش به دلیل پرداخت نشدن سه ماه حقوق خود دست از کار کشیدند.
7158/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري مسجد سليمان اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی استان بوشهر