Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه «الامه» وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که پایگاه مطالعات بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است در پی حوادث ماه های اخیر برای بر هم زدن ارتباط مردم ۲ کشور ایران و عراق مسابقه عکس اربعین را با شعار «ایران و العراق لایمکن الفراق» برگزار می کند.

زائران اربعین حسینی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می توانند عکس های خود را با موضوع وحدت و همدلی مابین مردم ایران و عراق در موضوعات پیشنهادی چون «سلفی با مردم و موکب داران عراقی»، «ثبت لحظات کمک و خدمت رسانی موکب داران عراق به مردم ایران»، «ثبت ارتباط کودکان عراقی و ایرانی» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ثبت و ضبط و ارسال کنند.

هر عکاس می تواند ۵ قطعه عکس به کیفیت مناسب خود را به همراه مشخصات فردی به آدرس پست الکترونیکی: ammaryar.intl@gmail.com و آیدی تلگرامی @Arbaeen_ax ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ۹۷ خواهد بود و عکاسان تا آنجا که به اصالت عکس خدشه ای وارد نشود می توانند عکس های خود را ویرایش کنند.

جوایز این مسابقه عکاسی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به همراه جوایز مادی و معنوی است و علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت الامه به آدرس http://alummah.ir/ و کانال تلگرامی : @alummah_ir دریافت کنند.

کد خبر 4432045 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی ایران عراق عکاسی مسابقه عکاسی اربعین ۹۷ تئاتر ایران موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی هالیوود سینمای مستند فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای آمریکا انیمیشن کارگردان تئاتر نقاشی آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است

فریبا ولیپور بیان کرد: دومین رویداد ملی و استانی جایزه جوانی جمعیت همزمان با روز ملی جوانی جمعیت (۳۰ اردیبهشت ماه) برگزار و با توجه به اینکه این رویداد در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شودُ تمام افرادیکه در مرحله استانی شرکت می‌کنندُ همزمان می‌توانند در سامانه ملی ورود و اسناد و مدارک مربوطه را بارگذاری کنند.

وی اظهار داشت: سطح ملی و استانی این رویداد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و برگزیدگان هرکدام از این سطوح در روز ملی جمعیت در مراسمی تجلیل خواهند شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: آئین تجلیل استانی این رویداد ملی در شهرستان خرم آباد و برگزیدگان سطح ملی نیز در ستاد ملی جمعیت در استان تهران تجلیل خواهند شد.

ولیپور با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند مجموعه آثار شرکت کنندگان در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌های خصوصی در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری را در سایت بارگذاری کنند عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و پس از آن مراحل داوری و تعیین نفرات برتر مشخص می‌شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی https://jameyat.ir مراجعه و آثار و مستندات خود را ارسال کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تاکید بر اینکه همزمان امکان ثبت نام در هر ۲ سطح این رویداد امکان پذیر است ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در سطح استانی هستند می‌توانند به ایمیل دفتر امور بانوان banovanlr@gmail.com و شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ و ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ جهت ارسال مستندات خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همچنین افرادی که در ارسال اثار مشکل دارند و نمی‌توانند در فضای مجازی آثار خود را ارسال و می‌توانند آثار خود را به مراجعه حضوری مجموعه مستندات خود را به دفتر امور بانوان تحویل دهد.

ولیپور گفت: هیات داوران هفت نفر از گروه‌های مختلف هستند و در نشست‌های مختلف مجموعه مستندات را بررسی و از هرکدام از بخش‌های هفت گانه سه عضو را انتخاب می‌کنند و ۲۱ برتر در حوزه جوانی جمعیت در روز ۳۰ اردیبهشت طی مراسمی رسمی با میزبانی دفتر امور بانوان استانداری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی