Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «امیرحسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال دیروز اعلام کرد که «مجتبی جباری» پیشکسوت عزیز باشگاه است اما هیچ گونه صحبتی برای حضور او به عنوان مربی استقلال مطرح نشده است و تمام اخباری که در این رابطه به گوش می رسد شایعه ای بیش نیست.
با این شرایط  باید پرونده حضور او در جمع آبی پوشان پایتخت را ببندیم و منتظر اخباری جدیدی از باشگاه استقلال درباره اضافه شدن یک مربی روی نیمکت این تیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از جدایی «جیری ساناک» شفر به دنبال گزینه جدیدی است تا به نیمکت فنی اش اضافه کند. کار سانک و استقلال به فیفا کشیده است. مسئولان باشگاه استقلال از او به دلیل ترک ایران با وجود داشتن قرارداد، به فدراسیون بین المللی فوتبال شکایت کرده اند و خواهان گرفتن غرامت از مربی اهل جمهوری چک سابق خود شده اند.
شنیده می شود مربی جدید استقلال در نشست آتی کمیته فنی باشگاه استقلال مشخص خواهد شد. گزینه هایی برای این سمت وجود دارد اما باید نفرات کمیته فنی این تیم که متشکل از پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مجید نامجومطلق، مجید رضایی و امیدرضا روانخواه است در این باره تصمیم بگیرند.
یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال درباره اینکه نشست بعدی آن ها چه زمانی برگزار می شود؟ گفت: هنوز به صورت دقیق مشخص نیست اما به احتمال زیاد بعد از بازی با تیم سایپا نفرات کمیته فنی به گفت و گو می پردازند.
او درباره اینکه در نشست کمیته فنی کمک مربی انتخاب خواهد شد یا نه؟ گفت: سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که بحث مربی در نشست فنی مطرح خواهد شد و نفراتی که در این کمیته هستند تصمیمات لازم را می گیرند و قرار است ما گزینه مورد نظرمان را به باشگاه اعلام کنیم.
پیگیری های  حکایت از این دارد نامجو مطلق و روان خواه دو گزینه اصلی کمیته فنی باشگاه استقلال برای اضافه شدن به نیمکت مربیگری آبی پوشان تهرانی هستند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دستیار شفر کمیته فنی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال