Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردارمنطقه ۱۳ از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت روان با هدف حفظ و ارتقای سلامت روان جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با تمرکز بر پیشگیری، توانمندسازی و مداخلات زودهنگام در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، «مرتضی رحمان زاده»  با اعلام اینکه برنامه های هفته سلامت روان در سال جاری با شعار "سلامت جوانان و نوجوانان؛ جهان در حال تغییر" برگزار می شود، تصریح کرد: نقش شادی و نشاط در سلامت روان جوانان و نوجوانان، تاثیر فضای فیزیکی بر سلامت جوانان و نوجوانان، خانواده و سلامت جوانان و نوجوانان، تاب‌آوری جوانان، نوجوانان و سلامت روان، نقش محیطهای آموزشی بر سلامت روان جوانان و نوجوانان، تاثیر خودمراقبتی بر سلامت روان جوانان و نوجوانان، سبک زندگی سالم جوانان، نوجوانان و سلامت روان و توانمندسازی با رویکرد پیشگیری از سوء مصرف مواد در جوانان و نوجوانان عناوین روزشمار هفته ملی سلامت روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به ارائه خدمات مشاوره‌ای فردی رایگان به مراجعان در سطح محلات سیزده گانه  اشاره کرد و اظهار داشت: عموم شهروندان با محوریت جوانان و نوجوانان در طول این هفته به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای سطح یک بهره مند خواهند شد.

 

شهردار منطقه۱۳ همچنین از برگزاری ویژه برنامه "گفتگو در شهر" به مناسبت هفته ملی سلامت روان در بوستان پیروزی خبر داد و گفت: اشتراک تجارب زیسته جوانان و نوجوانان در خصوص تاثیر خودمراقبتی  بر سلامت روان جوانان و نوجوانان بعنوان موضوع اصلی این برنامه با مشارکت عموم شهروندان برگزار می شود.

 

به گفته رحمان زاده اجرای نیمرخ روانی برای کارکنان شهرداری تهران تحت عنوان «برنامه خودمراقبتی پرسنل» با هدف تهیه نیمرخ روانی برای کارکنان شهرداری از طریق پرسشنامه سلامت عمومی و پرسشنامه استرس شغلی از دیگر برنامه هایی است که در طول این هفته اجرا خواهد شد.

 

وی در عین حال  اجرای این طرح را اقدامی کم نظیر در ارتباط با سلامت کارکنان در دهه اخیر دانست و خواستار همکاری بخشهای مختلف در جهت اجرای این طرح شد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد اربعین اوقات فراغت پیاده روی اربعین اردبیل خراسان جنوبي شیراز وزیر ارشاد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته سلامت روان سلامت روان کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مسلم رئیسی با بیان اینکه یکی از ساحت‌های ۶ گانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت زیستی و بدنی است که در دولت سیزدهم شاهد توجه جدی به آن بوده‌ایم، گفت: هفته سلامت هر ساله از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه گرامی داشته می‌شود.

وی مطرح کرد: تمام تلاش ما بر آن است که با بهره گیری از امکانات موجود و اطلاع رسانی وسیع، برنامه‌های این هفته را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم، چراکه آگاه‌سازی امروز در راستای سلامت، تأثیر بسزایی در ارتقای سلامت آینده سازان این مرز و بوم دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت» برگزار می‌شود و قطعاً این هفته فرصتی است تا بار دیگر به سلامتی دانش آموزان در جامعه توجه ویژه شود.

رئیسی اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ سلامت در مدارس برنامه‌های متنوعی در سطح منطقه و استان پیش بینی شده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری برنامه نمادین هفته سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی متناسب با روز شمار هفته سلامت اشاره کرد.

وی کاشت نهال، برگزاری آئین اختتامیه هشتمین جشنواره سفیران سلامت و تقدیر از فعالان برتر در عرصه سلامت را دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و بیان کرد: گستردگی فعالیت‌های آموزش و پرورش و حضور هزاران دانش آموز در کلاس‌های درس موجب می‌شود تا توجه به امر سلامت در مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود. هرچه سطح سلامت دانش آموزان ارتقا یابد، خانواده و جامعه سالم‌تری خواهیم داشت.

کد خبر 6083228

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۷ 
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقا سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • وزن خود را با شرکت در رویداد مثبت ۱۰۰ کم کنید
  • ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع
  • سقوط آزاد نرخ باروری متوقف شد/ آغاز غربالگری SMA از امسال
  • برنامه‌ریزی برای اجرای شناسنامه الکترونیکی سلامت دانش‌آموزان
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد