Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بااشاره به اینکه استقرار 30 نیروی اورژانس فارس برای اجرای کارهای درمانی زائران اربعین حسینی، گفت: هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس شیمیایی هسته ای اورژانس فارس، در شلمچه مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر علی بهادر، امروز (24 مهر) در مراسم بدرقه کاروان اعزامی اورژانس 115 دانشگاه به منطقه مرزی شلمچه در استان خوزستان، گفت: با توجه به استقبال زیاد مردم از آئین پیاده روی اربعین سیدالشهدا (ع)، برای پوشش موارد اورژانسی این مراسم، امروز هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس شیمیایی هسته ای و مجهز به تجهیزات کامل، به سمت مرز شلمچه حرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: کاروان اعزامی اورژانس دانشگاه، شامل 30 نیروی آموزش دیده به مدت 20 روز در منطقه مرزی شلمچه مستقر می شوند و خدمات اورژانسی را به زائران اربعین ارائه می دهند.

 

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه آمبولانس ارتباطی که کار ارتباطات اورژانسی بین واحدهای آمبولانسی جنوب کشور را پوشش می دهد، در منطقه مستقر می شود و به زائران خدمت می کنند.

 

دکتر بهادر افزود: تمام موارد اورژانسی و درمانی مانند همان خدماتی که در شهرها ارائه شده، از سوی گروه اعزامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مراجعان و زائران ارائه می شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، دکتر عبدالخالق کشاورزی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم گفت: با توجه به اهمیت آیین اربعین حسینی و به علاوه نقش پررنگ دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس 115 فارس، امسال هم تلاش شد در زمینه پوشش درمانی و حمایتی از زائران، بیشترین همکاری های ممکن انجام شود و امیدواریم همگی به توانیم در اجر معنوی این رویداد عظیم مذهبی که نشان دهنده حقانیت شیعه است، سهیم باشیم.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد اربعین اوقات فراغت پیاده روی اربعین اردبیل خراسان جنوبي شیراز وزیر ارشاد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین اورژانس فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز زائران اربعین حسینی مرز شلمچه شلمچه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال