Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشکده تاریخ اسلام به منظور همکاری در زمینه هایی همچون معرفی اولویت های پژوهشی به یکدیگر و همکاری در حوزه های میان رشته ای، تفاهم همکاری منعقد کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» و «پژوهشکده تاریخ اسلام» با هدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تفاهم نامه در زمینه معرفی اولویت های پژوهشی به یکدیگر و همکاری در حوزه های میان رشته ای، تاریخ اسلام، جریان های فکری و روش شناسی تاریخ نگاری منعقد شده است.

 

علاوه بر این، بهره مندی از ظرفیت استادان یکدیگر و همکاری در برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های علمی داخلی و بین المللی، نشست ها و سمینارهای علمی، همایش ها، ارائه مشاوره و شرکت در کمیته ها، برگزاري گردهمايي های علمي داخلي و بين المللي، همكاري و مشاركت در تأليف و ترجمه متون، تأمين محتواي مجلات و نشريات علمي– تخصصي، مشارکت در انتشار کتب و توزیع در سطح داخلی و بین المللی به صورت مشترک نیز پیش بینی شده است.

 

همچنین، در اختیار گذاردن تجهیزات و امکانات طرفین و همکاری دو مرکز برای پیشبرد اهداف و طرح های پژوهشی از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

 

گفتنی است، تفاهم نامه یادشده در روز دوشنبه، ۱۶ مهر ماه سال جاری به امضای منصور داداش نژاد، رئیس پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و خلیل قویدل، معاون اداری و مالی و مدیر انتشارات پژوهشکده تاریخ اسلام رسید.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد اربعین اوقات فراغت پیاده روی اربعین اردبیل خراسان جنوبي شیراز وزیر ارشاد کانون های فرهنگی هنری مساجد علوم انسانی اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف

تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار به‌منظور تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه بین شرکت نفت ایرانول و دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تفاهم‌نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار با حضور دکتر موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول منعقد شد.

در این جلسه که با حضور معاون پژوهش و فناوری و برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شریف همچنین جمعی از معاونین و مدیران شرکت نفت ایرانول برگزار شد، دکتر موسوی طی سخنانی گفت: شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت روانکار است. وی افزود: با توجه به ظرفیت بالقوه و بالفعلی که دانشگاه صنعتی شریف دارد امیدواریم بتوانیم با همکاری موثر در حوزه‌های مختلف فناورانه و دانش بنیان به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم و با بومی‌سازی ملزومات وارداتی، ارتقا کیفیت و ایجاد ارزش افزوده بالاتر از محصولات پالایشی، با تحولات آینده در روند جهانی هم مسیر شده و توسعه یابیم تا گامی اساسی در فراگیری خودرو‌های الکتریکی و پیشرفت این صنعت برداریم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: با توجه به اینکه صنعت روانکار صرفا اختصاص به خودرو ندارد و نقش اساسی در تمامی صنایع کشور ایفا می‌کند، امیدواریم با برنامه‌هایی که در زمینه داخلی‌سازی مواد اولیه و استفاده از فناوری‌های نوین در تولید محصولات شرکت نفت ایرانول داریم، بتوانیم با حداکثر توان موجود در این دانشگاه، در راستای ارتقای این شرکت در بازار‌های داخل و خارج از کشور همکاری کنیم.

در ادامه این جلسه مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول نیز ضمن معرفی توانمندی‌های شرکت نفت ایرانول گفت: شرکت نفت ایرانول با سابقه‌ترین شرکت در صنعت روانکار کشور است که با دارا بودن دو پالایشگاه تهران و آبادان، ظرفیت بالایی در حوزه پیشرفت‌های دانش بنیان دارد. ما به دنبال تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و اجرایی شدن پروژه‌هایی در زمینه توسعه و ارتقا کیفیت محصولات، ایجاد ارزش افزوده در محصولات جانبی، بهبود و تحول در فرایندها، بومی‌سازی مواد اولیه، به کارگیری فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی و توسعه سرمایه انسانی متخصص هستیم.

وی افزود: با توجه به آینده صنعت روانکار و ورود خودرو‌های برقی در سال‌های آینده باید تحقیقات و پژوهش در راستای محصولات این حوزه از جمله؛ انواع روغن‌های دارای عمر روانکاری بالا و گریس‌های خاص را آغاز کنیم.

در ادامه تفاهم نامه همکاری مشترک بین طرفین توسط دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و مهندس عیسی اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول امضا شد.

در این پایان جلسه مقرر شد با تشکیل جلسات مشترک ماهانه روند توسعه و پیشرفت مفاد تفاهم نامه، بررسی شده و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی