Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی منطقه سنندج گفت: علت تیراندازی شامگاه دوشنبه در پارک آبیدر شهر سنندج اقدام یکی از اشرار برای انتقام گیری بود.

سرهنگ حمیدرضا اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فرد که سومین بار است پس از بازداشت با وثیقه از زندان آزاد می شود ضمن اینکه سابقه سرقت به عنف (همراه با خشونت) را در پرونده خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه صاحب خودرو آردی و یک همدست این فرد شرور دستگیر شده اند، افزود: خودرو در توقیف است و به زودی عامل اصلی و دیگر همدست او هم دستگیر می شوند.
این تیراندازی هوایی ساعت 22 شامگاه گذشته روی داد ولی به هیچ کس آسیبی نرسید اما باعث ترس و وحشت مردمی شد که در این محل حضور داشتند.
شناسایی و دستگیری برخی عوامل این حادثه با سرعت عمل مناسبی از سوی پلیس چند ساعت بعد از تیراندازی اتفاق افتاد که نشان از اشراف اطلاعاتی و انتظامی پلیس کردستان و برخورد قاطع این نیرو با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی دارد.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي تيراندازي انتقام گيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان اخبار منابع اسرائیلی را تکذیب کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منابع مطلع شامگاه دوشنبه به العربیه گفتند هیچ سایت رسمی عربستان اظهاراتی مبنی بر مشارکت این کشور در رهگیری حملات اخیر ایران منتشر نکرده است.

پیش‌تر برخی منابع خبری رژیم صهیونیستی با انتشار اخباری و منسوب کردن آن به یک پایگاه خبری رسمی سعودی مدعی شدند عربستان در ائتلاف دفاعی اخیری که برای مقابله با حملات ایران شکل گرفته، ایفای نقش داشته است.

ایران شامگاه شنبه با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سوی فلسطین اشغالی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق پاسخ داد.

کد خبر 844782 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل عربستان

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • عربستان اخبار منابع اسرائیلی را تکذیب کرد
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام