Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:53:56 GMT

خروجی اولین کنگره ملی خانواده باید عملیاتی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۲۲۴۵

خروجی اولین کنگره ملی خانواده باید عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهلا کاظمی‌پور درباره چالش‌های فعلی نهاد خانواده همزمان با برگزاری کنگره ملی خانواده گفت: متاسفانه علی رغم تاکیدات بسیار بر حوزه خانواده، در عمل در ایران خانواده متولی ندارد؛ خانواده پایه‌ترین نهاد اجتماعی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: هر روز می‌گویند بنیان خانواده در حال اضمحلال و نابودی است اما نمی‌دانند تعریف نابودی چیست یا می‌گویند کیان خانواده در خطر است اما راه‌حلش را خانه‌نشینی زنان و کار نکردن آن‌ها عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی‌پور با بیان اینکه نمی‌شود ریشه مشکلات اجتماعی را پیگیری کرد و در نهایت یک راه‌حل واحد برای آن‌ها در نظر گرفت، اضافه کرد: مسائل اجتماعی تک بعدی نیست و مسائل مختلف در آن دخیل هستند که باید همه آن را در کنار هم دید.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران افزود: به عنوان مثال اگر ما موضوع طلاق را بررسی می‌کنیم باید اول به دلایل ازدواج و نگاه جوانان به این حوزه بپردازیم؛ اینکه آیا علت ازدواج تمکن مالی زوجه بوده یا تمایلات جنسی صرف؟ و... اما الان همه می‌گویند دلیل طلاق، نبود اشتغال است!

کاظمی پور تاکید کرد: نمی‌شود اینگونه به مسائل نگاه کرد، باید همه چیز را یک جا و در قالب یک پکیج نگریست. خوبی گردهمایی نخبگان و فعالان حوزه خانواده هم این است که قرار است همه مسائل را مطرح کنند و برای آن ها چاره اندیشی شود.

او همچنین درباره برگزاری کنگره ملی خانواده نیز گفت: برگزاری این قبیل کنگره‌ها برای طرح مسئله خوب است و مسئولان در جریان مشکلات قرار می‌گیرند اما باید راه‌حل‌های آن‌ها عملیاتی شود تا کنگره خروجی داشته باشد.

کد خبر 4431969 سیامک صدیقی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران کنگره ملی خانواده اربعین ۹۷ شورای شهر تهران نیروی انتظامی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران اربعین 97 محمد علی افشانی پلیس راهور سردار حسین اشتری سازمان تامین اجتماعی بیمه قوه قضاییه سازمان حج و زیارت بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ ایران‌نژاد گفت: بر اثر حادثه‌ای در ساعت ۱۸:۴۵ روز چهارشنبه و بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن هفت نفر از اعضای یک خانواده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین منتقل شدند.

او ضمن درخواست از هموطنان عزیز جهت بررسی مجدد مسیر خروجی دود وسایل گرمایشی، افزود: یکی از عوامل ایجاد مسمومیت با مونواکسیدکربن، احتراق ناقص وسایل گرمایشی همچون بخاری و یا نقص در مسیر خروجی گاز ناشی از احتراق این وسائل است.

ایران نژاد گفت: فقدان تهویه کافی در فضای محل نصب این وسائل، وجود موانع در مسیر لوله خروج دود و گاز ناشی از احتراق و یا استفاده از دودکش‌های غیر استاندارد با طول نامناسب و یا لوله‌های آکاردئونی و علی‌الخصوص استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد و مواردی نظیر لانه گزینی پرندگان در مسیر لوله خروجی دود وسایل گرمایشی، عوامل اصلی ایجاد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن هستند.

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی
  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • چاله دردسرساز خروجی شهر تبریز را دریابید
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • لاجوردی: فرهنگ اولین قربانی در تخصیص بودجه است
  • برج «طغرل» ؛ قدیمی ترین برج تهران مسافران را فرا می خواند
  • زهرا شجاعی که بود و علت درگذشت او چه بود؟