Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از صرافی ها هم به دلیل افزایش تقاضا برای خرید دینار عراق نرخ سایر ارزها را از روی تابلوهای خود پاک کرده و فقط قیمت دینار عراق را درج کرده اند. آفتاب‌‌نیوز : همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، بازار خرید و فروش دینار عراق رونق گرفته است.
خیابان فردوسی با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شاهد افزایش خرید و فروش دینار عراق در صرافی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسیاری از مردم که قصد سفر به عتبات را دارند این روزها راهی این خیابان شده اند تا دینار عراق را خریداری کرده و در ایام اربعین مشکل ارز نداشته باشند.
همین موضوع موجب شده تا خیابان فردوسی هم این روزها بجای آنکه شاهد خرید و فروش ارزهایی چون دلار و یورو باشد، نظاره گر خرید و فروش دینار عراق باشد.
منبع: تسنیم
کد خبر: ۵۵۱۲۳۲ تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دینار عراق ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد